De open beta van Dragon Ball FighterZ van afgelopen weekend verliep niet goed. Daarom beloofde Bandai Namco een tweede open beta, zoals we gisteren al lieten weten. Inmiddels heeft Bandai Namco ook aangegeven wanneer de beta precies van start gaat en dat zal morgenochtend vroeg zijn.
Deze nieuwe beta zal 24 uur beschikbaar zijn, dus de beschikbaarheid is aanzienlijk beperkter dan voorheen. Morgenochtend om 06:00 uur gaat de beta van start en deze duurt tot vrijdagochtend dezelfde tijd.
Inhoudelijk is de beta identiek aan de vorige, verwacht dus geen nieuwe content.
Lekker wanneer iedereen op het werk of op school is mooie compensatie =’)
@84.241.212..xxx: je mist toch niks, game is niet veel aan.
het spel is beter dan de voorgaande delen maar ligt het nu aan mij of valt er op strategisch vlak altijd maar weinig eer te behalen bij spellen van arc? een boel snelle flitsende beelden op je scherm maar daar houd het voor mijn gevoel dan ook bij op. bij spellen zoals bv streetfighter en injustice heb je veel meer overzicht en kun je puur door inzicht en je tegenstander te slim af te zijn de battle winnen, je hoeft dan nog geen eens zo goed in de combo’s te zijn.
@94.215.167.xxx:
Dit is gewoon een spamfest game, waarbij je met tactisch vechten niet ver komt. Wie het snelst buttons kan bashen wint.
@2001:1c03:1b03:8000:a15f:193c:630:2.xxx:
dat idee had ik ook al. is dat bij spellen zoals guilty gear en blazblue ook het geval? of of zit daar wel wat meer diepgang in?
ik vind het wel jammer ik had best wel hoge verwachtingen van dragon ball z maar ik speel graag een fighting game op tactiek en dat lijkt nu dus bij deze game niet helemaal op te gaan.
Waah, ik weet niet hoe je moet blokken! Deze game is een spamfest omdat ik niet weet hoe je achteruit moet lopen! Niet halen, jongens!
vet.
mvg
@157.55.39.xxx: Uh achteruit lopen is blokken. Oh sorry je weet niet hoe je dat doet. En omdat jij je stick niet naar links of rechts kan duwen moete andere mensen het spel maar niet kopen!?
Ik haal het spel voor de story mode en de arcade singel player. Maar veel mensen die de online beta gespeeld hebben vertellen me dat het een slechte game is en dat ik hem niet moet halen. Maar dat bepaal ik gvd zelf wel! En ik vraag me af staan die mensen ook in de supermarkt bij producten die ze zelf niet lekker vinden. En dan zeggen” nou mevrouw dat zou ik niet halen hoor”. WANT DAT VIND IK NIET LEKKER. Pffff ik word een beetje moe van dat soort mensen
Ik dacht toch echt dat ik mn weeaboo filter aan had gezet, krijg ik deze shit alsnog te zien…
@2001:1c00:2002:9600:29a5:9e29:8f11:1.xxx: Wauw wat ben jij een coole nerd.
Lijkt erop dat velen hier niet weten hoe zij deze game moeten spelen.
Voor beginners is het vrij toegankelijk maar echte fighter gamers zullen genoeg diepgang erin kunnen vinden. Er zijn tallozo combo’s mogelijk en er zitten talloze verschillende manieren van vechten in. De game wordt niet voor niets gespeeld op fighting game toernooien en aamgeprijsd door de echte kenners.
De noobs weten alleen te spammen maar die zullen genadeloos worsen afgestraft door mensen die de game echt snappen. Niet verwacht dat er zoveel scrubs waren op deze website.
@62.238.200..xxx:
Totaal mee eens !
@Hieillua:
Je lijkt me een echt dbz fan !
Als het zoeken van iemand nu simpel was oké .
Oké 15 min gewacht op party , zegt de andere Nope !!
WoW top ervaring veel gezien !
@Hieillua:
Ben echt een DBZ fan maar geef mij maar gewoon Tekken ofzo. De combinaties vergen meer skills en button bashen heeft bij Tekken veel minder zin omdat het niet werkt en je juist de juiste button moet indrukken. Bij FBZ fighterz maakt het niks uit wat je indrukt als je maar snel genoeg bent en dan komt er een sequentie aanvallen waar je gewoon niks tegen kan doen.
@Hieillua:
zondermeer is het knap wat de betere spelers in zulke spellen kunnen maar naar mijn mening uit zich dat vooral in het feit dat ze bepaalde verschillende (lange) knoppencombinaties uit hun hoofd kennen en in een battle die ingestudeerde riedeltjes afhandelen. van echte strategie lijkt weinig sprake.
bij veel andere fighting games draait het veel meer om het leren “lezen” van je tegenstander…kun je in een battle er achter komen of hij/zij bepaalde handelingen repeteerd en kun je daar op anticiperen?!
bij het zien van hoogwaardige wedstrijden van games zoals blazblue en guilty gear bekruipt mij het gevoel dat al zouden deze spelers niet naar het scherm kunnen kijken ze nog een battle kunnen winnen van een mindere speler puur door hun ingestudeerde lange knoppencombinaties uit te voeren. de nadruk lijkt dus meer daar op te liggen dan dat je echt een gevecht aan het spelen bent.
game is echt heerlijk. En voor de mensen die denken dat je met de simpele auto combo’s alles winnen wil ik die wel is zien tegen hoge gerankte players dan word je zwaar geraped met je auto combo’s. Er zit meer diepgang in deze game dan sommige mensen denken.
@2001:984:4ded:1:25a4:2dd4:7f12:2.xxx: maar zijn die hoog gerankte spelers daar gekomen omdat de tactisch heel goed zijn of omdat ze goed buttons kunnen bashen. Ik denk het laatste en daarom win je daar ook niet van.
Top. Staat nog gedownload
Hehe, al die mensen die denken dat dit puur button bashen is snappen de game gewoon écht niet.
Simpele combo kun je idd met 1 knop doen. Maar heeft dat hetzelfde effect als werkelijk je combo ZELF doen? Neen.
Autocombo is misschien 40% schade vergeleken met een eigen combo.
Heb de beta zelf eens een eerlijke kans gegeven (als Arc System Works liefhebber) en ook hier zit veel meer diepgang in dan iedereen denkt. Heerlijke combo strings, switches, supers. Deze komt wel in huis (na Monster Hunter World)
@Trellgoth:
zoals ik en meerderen hier al hebben aangegeven en ik zie zelfs dat jij dat nu opmerkt (terwijl je dat blijkbaar zelf niet eens doorhebt) is dat we niet zeggen dat het om de auto combo’s gaat maar gewoon om grote combos uit je hoofd te kennen.
je wint dus bijna zeker een partij als je je eerst uren en uren instudeerd op bepaalde knoppencombinaties. ik zeg niet dat dat makkelijk is maar blijkbaar is dat wat je een partij doet gaan winnen terwijl tactiek weinig tot geen invloed heeft. dat is jammer. je hoeft dus in feite zou ik haast durven te zeggen niet eens naar het beeldscherm hoeven te kijken om spectaculaire combos en gevechten op het scherm te laten zien….sterker nog door die lange ingestudeerde knoppencombinatiea te kennen zou je dan waarschijnlijk nog een wedstrijd winnen van wat mindere spelers.
ik speel bijvoorbeeld veel king of fighters en streetfighter en ben zelf niet heel goed in combo’s ( heb ook geen zin daar tijd in te steken) maar ik win alsnog van heel veel mensen die wel goed zijn in de lange combo’s maar ik win dan puur op tactiek en dmv het ‘spelen’ met je tegenstander en ik zou het haast manipuleren durven te noemen. bepaalde aanvallen uitlokken en daarop te anticiperen. dat zijn de ware fighting games naar mijn mening
@Hieillua: JUIST