De eerste Battlefield V teaser trailer werd zojuist gedeeld via het Battlefield Twitter-account. In deze teaser trailer zien we een soldaat met een oude stijl pilotenbril, vermoedelijk uit de Tweede Wereldoorlog. Verder zien we bovenaan ook de Britse en Germaanse Wehrmacht vlaggen uit die tijd, dus de setting weten we door deze trailer eigenlijk wel zeker.
De uiteindelijke bekendmaking volgt op 23 mei aanstaande, dan komen we meer te weten over Battlefield V.
Shhh… not long now.
Tune in for the #Battlefield V reveal on May 23: https://t.co/kpTnOyxuxr pic.twitter.com/zzIwGi0Y1w— V (@Battlefield) May 21, 2018
Yessss!!! World war 2, mijn favoriete setting ben echt super blij can’t wait!!!
Zoals verwacht, WW2 setting. Ongeacht welke setting het zou zijn, ik zou met alles tevreden zijn aangezien het een BF game is, maar mijn wens was WW2 setting, en die gaat gelukkig in vervulling. Op naar de 23e wanneer meer details bekend zullen worden gemaakt. THE HYPE IS REAL!
RIP COD
Nice, voor bf is dat weer back to the roots. Wordt een day one buy.
@84.241.201..xxx: Wij delen het enthousiasme! Kan ook niet beter voor mij. Er zullen vele comments volgen van mensen die teleurgesteld zullen zijn, maar wij juist niet.
Voor de mensen die BF1 al snel hadden opgegeven, ik raad jullie aan BF WW2 niet te kopen om een teleurstelling te voorkomen, omdat de game waarschijnlijk vrijwel hetzelfde zal zijn als BF1, en jullie niet kunnen waarderen waar DICE naar streeft. COD BO4 is een betere keuze voor jullie misschien..
@Titer_0344: zucht
@LAF4DAGAME: voor mij was de enige reden waarom ik bf 1 niet gekocht heb was omdat het ww1 was maar nu dat ww2 setting is en ik voor het eerst geen cod aankoop doe dit jaar zal ik mij bij deze zeker al bf pre orderen
We wachten al bijna 8 jaar op een vervolg voor bad company 2. En we moeten nu nog zeker een jaar langer wachten…. ik sla hem over. No bad company, no buy. Iedereen die hem wel koopt, veel plezier ermee 🙂
Cool
Nice deze ga ik ook halen.
En voor de irritante internet trolls (ga terug naar bo4 fanboy)
Nee ik haal al jaren beiden cod en bf 🙂 dus
Zucht ben weer uitgelogd its je boy TreyarchRockzz.
@LAF4DAGAME:
Wat een onzin opmerking, als ww2 niet je setting js moet je BO4 spelen. Sorry maar slaat nergens op….
Jammer. Had toch echt gehoopt op vervolg van BF4/BC2. Maar het is nog geen 23 mei, dus wie weet 😉
LAF4DAGAME ja precies de ene vind dit weer leuker dan dat toekomst gebeuren allemaal, en ik vindt battlefield 1 wel een van de beste battlefield na bad company dan en hopen dat bt ww2 het gaat overtreffen. We zullen zien.
Het was te verwachten dat ze naar de volgende wereldoorlog gaan! Zou stom zijn van bf1 naar een hedendaagse setting!
@84.83.224..xxx: Ik zeg NERGENS dat iemand COD MOET spelen ipv BF, beter leren lezen ipv onnozele comments te plaatsen.
BF en COD zijn allebei MP FPS games. Als je graag een MP FPS game wilt spelen, en het ene niet bevalt om wat voor reden dan ook, de setting bijv, dan is het andere toch een goed alternatief… Raar je dat je dit niet begrijpt blijkbaar.
Verdomme weer zo’n oude setting bah bah.
Nice ..! ben benieuwd nog 2 nachtjes slapen 😉
Tof, maar had liever een Modern day setting gezien.
@2a02:1811:ec26:b600:ad8d:c6f6:a81:c.xxx: Jammer dat je BF1 nooit de kans hebt gegeven, puur omdat het een WW1 setting heeft. Je weet niet wat je mist! Ik denk dat als je van BF WW2 kan genieten, dat je dat dan ook zeker van BF1 had kunnen doen. BF1 is echt een fenomenale game!
Jammer weer die oude zooi wapens die je nauwelijks aan kan passen. Battlefield 1 is erg karig met alles.Heb alle battlefields behalve 1 omdat ik er geen reet aan vond. Next!
@LAF4DAGAME:
Wat heb jij gerookt joh hahaha.
@84.241.201..xxx: Ik heb Bad Company jammer genoeg nooit gespeeld. Ik speel BF pas sinds BF3, en alle BF games sindsdien (inclusief Hardline). Alle BF games waren/zijn fantatisch, maar BF1 is wel m’n favoriet. Vooral vanwege de geintroduceerde gamemode, en verreweg beste BF game mode imo, ‘Operations’.
hopelijk is dit beter dan BF 1 en cod bo4
Had gehoopt dat de ‘V’ voor Vietnam stond, helaas…
Ondanks dat sowieso day one buy, want het is Battlefield.
Mvg
Alweer een WW2 setting? Dit wordt dan de 3e Battlefield game met een WW2 setting… Ik had anders echt veel liever een setting zoals in BF3 of BF4 gezien. Maar goed, WW2 is in ieder geval qua wapens een behoorlijke verbetering, ten opzichte van WW1. Dus die pre-order komt er alsnog, maar ben, als enorme BF3 en BF4 fan, toch wel wat teleurgesteld in deze setting.
Jammer ww2 had liever vietnam of iets gezien
@81.207.9..xxx: Dat het beter gaat worden als CoD dat weet iedereen.
Nooooooooo
Yes het is Battlefield 1945 .,
Ben er blij mee..
Ach joh .. Battlefield 5 wordt een Playstation 5 release in 2020..
@Titer_0344: lol battlefield heeft nog nooit meer verkocht dan cod. Zelfs infinite warfare verkocht beter dan battlefield 1
Niemand zit hier op te wachten.
Dit moet beter worden dan cod ww2
@thuo666games: Maak je maar geen zorgen. DICE stelt nooit teleur 😉
@LAF4DAGAME: dat weet ik
@62.45.137..xxx: dat er meer van verkocht is betekent niet dat het een beter spel is
Er is zoveel onzekerheid onder deze marginale battlefield community hier.
Gast zelfs als het over battleflop gaat blijven jullie miezerige trollen de king van het fps gerne aanvallen.
Dit is bij mij het grote verschil tussen de cod en battleflop community.
Blijf lekker haten onzekere knullen.
@Titer_0344: Amen.
@LAF4DAGAME: Nou, dat hebben ze met BF1 anders wel gedaan… Hopelijk wordt dit deel een stuk beter. Ondanks dat ik liever een moderne setting had gezien.
@Jason28: precies! Mooi geformuleerd! Ik ben begonnen met Battlefield 1942 en dus perfect om weer hierop aan te sluiten. Ik kan niet wachten whoopwhoop! Ik hoop dat ze het menumuziekje van toen in de nieuwe gaan implementeren. Prachtig liedje perfect bij Battlefield
Ik koop de game pas als ik zeker weet dat snipers weer skillbased zijn en er geen onzin zoals de Behemoth in de game zitten.
Ben benieuwd.
‘Germaans’? Pas het even aan aub
@Battlemoose: Ja inderdaad gewoon iets anders ik heb persoonlijk niks met de oude settings. Inderdaad Vietnam is gewoon cool.
@2a02:1810:363d:9200:21a0:241f:aca3:d.xxx: Ik heb meer op met de Battlefield community dan de COD die altijd lopen te schreeuwen.
Al heel lang fan van BF. BF1 heeft dat verziekt met z’n seasonpass acties en het feit dat er amper iets vrij te spelen was. Deze laten we dit jaar dus gewoon lekker liggen want op zeker krijg ik er anders weer spijt van. Ik ben klaar met die oude settings. Ik wil gewoon deze tijd spelen en niet die oude meuk. Zonde dit.
Bla bla bla
@Dippiedoe: Ach man, waarom heeft BF1 teleurgesteld dan? Jij begrijpt HELEMAAL niks van BF (1) en wat DICE’s and EA’s visie is. Jij loopt elke keer maar te klagen over dat er niks te grinden valt in BF1, iets wat totaal niet nodig is in BF1. BF1 draait om gameplay, puur en simpel.
Ook je stats in BF1 zijn behoorlijk slecht, dat zal ook niet hebben geholpen om van de game te kunnen genieten.
https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/psn/dippiedoe
BF WW2 zal niet veel anders zijn dan BF1 denk ik, dus je bent gewaarschuwd.
@Flaming_Kaiser: ben je dom of gewoon achterlijk?
De battlefield community hier dat zijn de kneusjes die op elk cod topic denken te moeten reageren hoe slecht cod wel niet is.
Waarom reageert de cod community niet op een battleflop topic?
Omdat battleflop ons geen eene kut boeit.
Blijf lekker onzeker.
Ik ga terug naar cod WWII
WW2
@2a02:1810:363d:9200:21a0:241f:aca3:d.xxx: cod is de grootste troep ooit gemaakt slechte engine oude zooi bf vernieuwt teminste
@LAF4DAGAME: je begrijpt er zelf geen kut van. Alles Battlefield games hiervoor waren veel beter dan bf1. En ja ook omdat er meer te verdienen was want beloningen maken het leuk en niet alleen de gameplay.
@217.123.115..xxx: En wat is hier fout aan? Germaans staat ook voor Duitsland.
@Dippiedoe:hahaha battlefield 3 en 4 mijn favoriete logisch want die delen daarvoor heb je nog nooit serieus gespeeld dus praat niet alsof je die hard kenner bent
@LAF4DAGAME:
Misschien moet je eens leren communiceren als een volwassene ipv iedereen met een andere mening gelijk aanvallen?
Ja beide zijn fps games maar beide zijn niet met elkaar te
Vergelijken qua game ervaring. Je opmerking, was, is en zal altijd sneu blijven…..
@62.72.193.xxx: Wat een taalgebruik, totaal onnodig. Als je een beloning wilt, geef jezelf dan even een schouderklopje na een goede speelsessie. Ik heb meer dan 1300 uur opzitten in BF1, waarom kan ik wel genieten van de game en jij blijkbaar niet?
Hmm.. had meer iets van deze tijd verwacht .. maar fuck ittt!!!!!! BATTLEFIELD THE BEST.
@LAF4DAGAME: tis een goeie game inderdaad.. heb ook aantal wat uurtjes erin zitten maar vind de setting ww1 niet veel aan.. weet daar ook niet echt veel van af.. ww2 daarin tegen vind ik zeer boeiend! Dus het zal mij benieuwen allemaal.. en laat die mensen man verdienen geen aandacht
@84.83.224..xxx
Deze comment vind je sneu? Hahahaha dat vind ik nou sneu voor je.
‘Voor de mensen die BF1 al snel hadden opgegeven, ik raad jullie aan BF WW2 niet te kopen om een teleurstelling te voorkomen, omdat de game waarschijnlijk vrijwel hetzelfde zal zijn als BF1, en jullie niet kunnen waarderen waar DICE naar streeft. COD BO4 is een betere keuze voor jullie misschien..’
Ik geef aan dat als het ene je niet aanstaat, dat het andere dan een optie is. Ik zeg nog MISSCHIEN aan het einde, en zeg NIET dat iemand iets MOET. COD komt het dichtsbij vergeleken met BF aangezien het allebei MP FPS games zijn met een setting een oorlogs situatie.
Ik begrijp je probleem totaal niet eerlijk gezegd.
Hyped!!!! Laat het maar gauw woensdag wezen, dit word sowiezo een pre-order voor mij✌
@LAF4DAGAME: Oh, dus omdat mijn stats volgens jou slecht zijn mag ik ook geen mening geven? Het eerste half jaar heb ik anders heel erg genoten van BF1, en ik vind het ook absoluut geen slechte game. Maar vanwege het gebrek aan uitdaging ben ik het op een gegeven moment gewoon minder gaan spelen, wat ook gewoon logisch is. Bovendien ben ik ook van mening dat een shooter, zoals Battlefield, absoluut niet alleen om de gameplay draait. En al zeker niet in BF1. Hoop echt dat ze afstand doen van die “cinematic gameplay”. Alles voelt daardoor veel trager aan, in vergelijking met BF3 en BF4.
En waarom meteen zo aggressief reageren? Je had het ook gewoon op een normale manier duidelijk kunnen maken…
@2a02:a444:3174:1:4038:67b4:3fb3:c.xxx: Daar kan ik helemaal inkomen! Ik wist ook vrij weinig van WW1, totdat BF1 op m’n pad kwam. Ik heb door BF1 zeer veel kennis opgedaan over WW1. Met name de historsche waargebeurde battles die voorkomen in de gamemode ‘Operations’. BF1 wordt inderdaad veel interessanter en aantrekkelijker als je kennis hebt over de oorlog.
Daarom wordt BF WW2 ook zo leuk en is het zo boeiend voor de meeste. Omdat we al zoveel weten van WW2. Geniet ervan, dat zal ik zeker ook doen zodra het zover is.
PS. Ik vind het wel leuk om in ‘discussie’ te gaan met mensen zolang het maar geen trolls zijn, en dus zolang de discussie inhoudelijk is objectief is.
@Dippiedoe: @Dippiedoe: Ik begrijp het echt niet! Hoe kom je aan het verband dat ik zeg dat je geen mening mag hebben omdat je slechte stats in-game hebt?!?! Serieus, leg dat is even uit. Ik schrijf dat namelijk nergens, en naar mijn inziens doe ik dat ook niet vermoeden.
Zoals je het nu uitlegt kan ik er helemaal inkomen met wat je zegt. Dit is nou een genuanceerd argument. Maar waarom zeg je hievoor dan dat DICE heeft teleurgesteld, en in andere comments op andere topics heb je aangegeven dat je BF1 ronduit slecht vind.. Dat begrijp ik dus niet.
Trouwens, heb je de Premium Pass? Zo ja, dan heb ik het gevoel dat je de vele, vele DLC wapens nog niet hebt vrijgespeeld. En ook is cap enkele weken terug naar 150 verhoogt. JIj bent level 80. Met jou behoorlijke lage SPM (Score Per Minute) duurt het best wel nog even voordat je level 150 zou halen. Daar is al een uitdaging lijkt me.
@LAF4DAGAME: Dippiedoe is een hele slechte(niet grappige) troll in Rainbow six topic gaf ie aan dat ie stom spel vond omdat ie niet kon kampen zegt wel weer genoeg over zijn niveau
@80.115.175..xxx: huh wat?
@195.240.169.xxx: Hahahaha, dat ‘ie al een mening over een game heeft na minder dan 2 uur gameplay. Hij is level 2 met R6. Dat ruikt inderdaad naar troll-gedrag.
https://r6db.com/player/37da19a6-4314-47dc-948d-afa81efe861e
@195.240.169.xxx: Wat lul jij? Ik heb nooit gezegd dat ik het niet leuk vond, omdat “ik niet kan campen”. Ik zei; dat ik geen zin heb om de hele tijd te campen. Want daar draait het spel grotendeels om. Ik weet dat het een tactische game is, maar over het algemeen loop je de hele tijd maar een beetje rond te hangen in een bepaalde ruimte. Er zijn blijkbaar genoeg mensen die dat leuk vinden, maar ik vind er gewoon simpelweg geen reet aan.
@LAF4DAGAME: Ja, ik heb (helaas) ook de season pass gekocht. En ik weet dat er nog genoeg wapens zijn om te unlocken. Maar het grootste deel van al die wapens zijn vrij matig. Dus dan is er voor mij ook vrij weinig reden om er moeite voor te doen om ze te unlocken.
En dat mijn SPM slecht is, so be it. Ik ben nu gewoon echt helemaal klaar met BF1. Dat jij het leuk vindt, prima. Maar ik verveel me echt kapot wanneer ik weer eens een potje BF1 speel. En ik ga het ook niet onnodig spelen, als er ook nog games zoals BF3 en BF4 bestaan. Waarin ik ook nog steeds niet alles heb geünlocked. Dus daar zit voor mij ook nog meer dan genoeg uitdaging in. En die twee games zijn ook nog eens veel leuker om te doen.
@92.109.154.xxx: Maar speel dan toch gewoon bf4. Kan je aanpassen wat je wil.
Aan iedereen die tegen ww2 setting is, koop het niet en zwijg erover. Iedereen moet tegenwoordig zijn mening opdringen.
@Dippiedoe: Als je dat kampen noemt? Maar geef nou maar eerlijk toe dat je gewoon slechte pro GTA 5 trollen bent
@Dippiedoe: ‘Het grootste deel van de wapens is vrij matig’??? Ten eerste, hoe kom je daarbij? En bedoel je matig, in de zin van dat de wapens in-game niet goed zijn? De DLC wapens zijn voor vrijwel elke class de beste wapens in BF1.
Wat is nou je kritiek op BF1? Want je hebt nog een heleboel te unlocken en vrij te spelen, dus genoeg challenge. Welke gamemodes speel je? Heb je alle gamemodes een keertje geprobeerd. Naar mijn inziens heb je je veel te weinig in BF1 verdiept, en denk je dat je het en ander weet, maar je zit er ver naast. Bijv dat je denkt dat de DLC wapens niet goed zijn, terwijl dat wel degelijk zo is.
Ik laat het hierbij, maar ik raad je aan om minder snel een oordeel te vellen voordat je je grondig hebt verdiept in een game. Hoe kan je nou weten dat R6 om campen draait als je NOG NIET EENS 2 uur hebt gespeeld. Minder dan 2 uur speeltijd, en nu al een mening. Zelfde geldt voor BF1, 75 uur en level 80 is veel te weinig speeltijd om BF1 goed te beoordelen. En vooral na de vele DLC die je hebt gemist weet je totaal niet hoe de game op het moment in elkaar zit.
Je weet niet wat je mist, maar dat is jouw loss.
@2a02:a440:919b:1:2d93:2960:1c73:.xxx: battlefield vernieuwd tenminste haha in wat nog tragere gameplay?
ayy hoopte op VIETNAM<3 want lang geleden dat in die setting een game van een topontwikkelaar uitgekomen is.. ff wachten dan..toch hyped voor dit spel.
ik ben smekende op een single player battle in NL… 1 ding ben ik bang voor dat is dat de volledige focus op vs en gb ligt dus beter worden het war-stories.
@LAF4DAGAME: Ik zit zo’n beetje te scrollen hier door het artikel en ik word wel een beetje moe van jouw gezanik. Weet je wat jouw probleem is? Je maakt je eigen mening een feit, een subjectieve waarneming hoeft voor een ander geen feitelijke constatering te zijn. Iemand vind de wapens matig, dat vind hij, ook dat is subjectief en jouw reactie maakt dat hij zich raar en verkeerd moet voelen over het feit dat jij door zit te drammen dat de wapens niet kudt zijn. Lol gast… Ook dat je zegt als je niet van BF1 houdt hoef je BF5 niet te kopen, koop dan liever BO4… Ja man, we zullen allemaal- met zo’n arrogante toon die je in je posts zet- naar jou gaan luisteren en je meningen als feit nemen. Nu ik erover nadenk… Het heeft wel wat weg van een zekere man die genocide heeft gepleegd. 🙂
Loser, tjongejonge.
@Flaming_Kaiser: iedereen heeft het recht om te posten waar en wat hij maar wilt hoor, maar toch een vraagje: als je de mensen die cod spelen zo irri vind, waarom post je überhaupt dan in die topics?
@2a02:1810:363d:9200:21a0:241f:aca3:d.xxx: Hahaha Battleflop? Battlefield is in alle opzichten beter dan Call of Duty.
@84.107.136..xxx: Je kan geen koeien vergelijken met peren.
@LAF4DAGAME: Oh nee ?
Meschien wel had ergens toen gelezen dat er ook battle royal mode in zal zitten en dat vinden jullie zeikerds een probleem toch?
@195.240.169.xxx: Haha ja dat zei ie laast ja.
Hij vond rainbow niks aan omdat ie alleen maar moest campen en daardoor werd de game saai tjaaa vindt je het logisch.
@143.176.195.xxx: dank je! Was te lui om het zelf te typen.
@LAF4DAGAME: bedankt voor de tip, dan sla ik hem over
@LAF4DAGAME: Niet helemaal waar in mijn geval. Ik vind de game super vet, maar… Ik vind hele beloningssysteem en unlocksysteem echt niks. Geeft nul voldoening en je kunt alles maar kopen wat je wilt. Ik hoop dat dat verandert en niet de game, want die is spot on!
@LAF4DAGAME:
Wat zeggen status nou over de game en iemands game-belevenis.
Anyway bf3 was denk ik toch iets meer om dingen te unlocken in bf1 was dit idd iets te gemakkelijk.
En ik lees dat mensen hun wapens willen tweaken maar naar mijn idee verziekt dit de spellen. Gewoon standaard zoals in bf3. Was gewoon goed. En dat is ook gemakkelijker te balanceren. Bf1 had trouwens die medals anders moeten doen dat je alles tegelijk halen. Nu werkt dat niet dat je eerst een moet selecteren.
@LAF4DAGAME: jij blij
altijd grappig om te lezen hoe de ene fanboy com tegen de andere fanboy com ingaat. mensen we hebben het hier over activision en EA! zijn de grootste uitmelkers in de game markt. beide brengen keer over keer dezelfde game uit, maar dan in een andere setting. kan zijn dat je 1 van de 2 beter vind, smaken blijven verschillen. maar ga niet de pot verwijten dat de ketel zwart ziet.
@84.107.136..xxx: euh dit vindt ik dus niet.
@2a02:1810:363d:9200:21a0:241f:aca3:d.xxx:
“Battleflop” boeit je geen kut maar toch reageer je meerdere keren?!?
Spreek je jezelf niet een beetje tegen?
Als het je niks intresseert reageer dan ook niet!
Blijf jij lekker bij cod WWII met graphics en gameplay van de allereerste cod gekopieerd!
Enjoy!
En over 2 jaar naar bf vietnam nice,daarna over 2 jaar desert storm nice.
@HellFalcoN-:
De @marty:
De meeste BF 1 DLC wapens waren/zijn moeilijk te unlocken door assignments zoals “destroy 2 airplanes with LMG’s”. Ik persoonlijk ben juist hartstikke blij wanneer een MP game mij upgrades en wapens etc ‘gemakkekijk’ toegang biedt. Neem nou R6 bijv. NIEMAND in de R6 community die klaagt over het feit dat het te makkelijk is om Operators te unlocken, omdat iedereen graag gewoon met de Operator aan de slag wil. Anyway, zoals ik al eerder aangaf, heeft DICE wel degelijk veel progressie aspecten in BF1 en veel is moeilijk te unlocken, maar ik vind dat de Overtoon nemen in deze thread. BF gaat vooral om gameplay.
De medals system is al zeker rond een jaar geleden aangepast, om het zo te maken dat je niet een medal hoeft te activeren voordat je hem kan unlocken.
Een game, en zeker een game als BF, past zich aan in de loop der tijd, en DICE luisterd constant naar de community.
Als enorme fan van zowel cod als bf, vind ik dat cod de plank volledig mis slaat door online max 18 spelers wat is dat nou toch voor jaren 80 gedoe na duizenden keer gespeeld te hebben ben ik weer klaar met cod,kan niet wachten op bf5 32 man of 64 en knallen maar in tank kruipen vlieg tuig helikopter
Cod leer snel anders speelt geen hond cod meer over 5 jaar
@TreyarchRockzz: Ik zou absoluut geen probleem hebben als er een Battle Royale in BF Zou zitten. Er zijn vele gamemodes in BF. Ik zou een game mode Battle Royale absoluut proberen. Hopelijk voegen ze zo een game mode toe.
@62.45.175..xxx: Helemaal mee eens. Toch onbegrijpelijk dat CoD zich niet aanpast. Ze kunnen door 18 players max gamemodes absoluut geen concurrentie bieden tegenover de BF franchise.
@143.179.8..xxx: Alleen nog even de reviews afwachten voor een bevestiging, maar graag gedaan in ieder geval.
Als er loot boxxes weten we genoeg als niet goed word voor zomige mensen.
Ik ga geen EA game meer kopen van release ….
Ik ga geen EA game meer kopen van release…
Ik gaaaaaa heeeeeem kooooopen :O
Ships
@LAF4DAGAME: Kan het helemaal met je eens zijn. Ben toevallig ook weer sinds een jaar weer begonnen met bf1 en het pakte me ook weer. Super goeie game die zeker vooral om de gameplay gaat. En die staat als een huis! Ben erg benieuwd naar morgen 😉
Jammer geen bf voor mij dit jaar. Ik hou niet van die oude rommel. Ik wil jets en heli’s.
@LAF4DAGAME: En vind jij een battle royal mode in bo4 ook erg?
@TreyarchRockzz: Nee, dat vind ik helemaal niet erg.
@213.119.228..xxx: Dat kan jij vinden. Maar het is een feit.
@20style [20]: eigenlijk niet want nu is het raar bf 4 was modern bf 1cis ww1 dus zou bf 5 weer richtin nu moeten zijn en niet ww2