Zoals jullie wel zullen weten is Need for Speed: Hot Pursuit uit in Amerika. Op de launch day is er een update gekomen. Zodra je deze download, zie je een unskippable trailer van Need for Speed: Shift 2 als je de game opstart. Aan de grootte van de update te zien stond de advertentie al reeds op de disc, en moest deze slechts ‘unlocked’ worden door de update.
Zoals het er nu uitziet, vindt EA dit wel een mooie nieuwe methode om de games aan de man te brengen. Deze methode is niet alleen redelijk irritant aangezien je elke keer hetzelfde filmpje zal moeten zien. Daarnaast maakt het Hot Pursuit namelijk ook wel redelijk ‘goedkopig’ hoewel hij toch gewoon de volle prijs kost. We horen graag wat jullie van deze reclame-methode denken.
1x zou dat leuk zijn, 2x misschien ook nog, maar daarna hoeft het voor mij dan ook niet meer 🙂
je hebt net hot pursuit gekocht, geen shift 2..
had er net niet echt last van
dat ligt er natuurlijk ook aan hoelang dat filmpje duurt…
@Wouter1980: Dat wou nou net zeggen
Oplossing: spel aanzetten en in tussen tijd wat te drinken halen 😉
ik vind het echt bullshit doe het 1 keer en dan is het goed de trailers kun je ook op internet vinden dus een beetje wanhopig en overdreve
dat is een beetje stom vind ik hoor ik hoef geen reclame als ik wil gamen ja ingame is leuk maar niet dit “verplichte”
Ik heb al een hekel aan ingame filmpjes die ik niet kan skippen laat staan als je nog niet eens ingame zit ! 😛