Update 1.56 voor No Man’s Sky is pas net een paar dagen uit en de volgende is alweer onderweg. Update 1.57 is voor de pc al beschikbaar en kan ieder moment uitgerold worden voor de PS4-versie van de game. Deze update richt zich op allerlei bugs en issues, alsook op het verbeteren van de algehele performance. Verder doet het de game zo hier en daar visueel verder optimaliseren.
Zoals altijd heeft Hello Games een changelog vrijgegeven met daarin alle details van de update, zie hieronder.
- Fixed an issue that prevented planets from being added to the Discovery timeline when exiting certain ship models
- Fixed an issue that prevented players from using the Pulse Engine to escape between waves of Sentinel space fighters
- Fixed an issue that could cause base NPC workers to become unresponsive after moving / deleting your base
- Substantially increased the length of time fuel lasts in the hydroponic trays
- Fixed a crash related to creatures
- Fixed a crash related to terrain generation
- Various performance improvements
- Various improvements to load times (approximately 5-10% improvement to warp times, 30% improvement to initial game load)
- Fixed an issue that incorrectly limited the number of storage containers that could be built on the freighter
- Fixed an issue that could prevent construction in the freighter base
- Fixed an issue that could cause the ‘Nearby buildings’ scan on the signal booster to fail
- Fixed an issue that prevented exploration-focussed frigates from charging their scanners
- Fixed an issue that prevented damaged frigates from being completely repaired
- Fixed an issue that could cause the lobby not to display all available games on PS4
- Marked icons are now automatically cleared on arrival at the marked target
- Fixed a number of cases where the HUD would prompt to mark icons that did not need marking
- Improved target locking for ship PvP
- Improved the appearance of HUD markers on player ships
- Fixed a number of visual issues around using the Analyser Visor in very specific circumstances
- Improved the mapping of the Steam Controller
- Removed an obsolete building product from the blueprint analyser
- Combat music now triggers when fighting biological horrors
- Slightly increased the damage dealt by biological horrors
- Fixed an issue that could cause expedition rewards to artificially increase after save/loading
- Fixed an issue where the Personal Forcefield could be deployed on 0% charge
- Fixed an issue where the Mining Beam and other weapon effects displayed the wrong colour in multiplayer
- Fixed an issue where the screen on the Multi-Tool would display the wrong ammo count for the Blaze Javelin
- Fixed an issue where the Multi-Tool was invisible in Photo Mode
- Fixed an issue where the Personal Forcefield would remain in-world forever when cycling Alt Weapon modes
- Fixed an issue where meleeing while sprinting could cause an animation glitch
- Improved the appearance of clouds in 4K/1440p modes
- Visual improvements made to some exotic biomes
- Visual improvements made to the space station technology merchants
- Increased the visibility of underground toxic hazards
- Visual improvements to buried technology modules
Wat een gaar spel zeg. Twee weken geleden voor een tientje gekocht, zelfs dat is het niet waard.
@85.144.235..xxx: Het spel is ook niet voor iedereen weggelegd. Ik vermaak me de laatste tijd juist weer heel erg met deze game. Ik zou zeggen voor een tientje heb je echt een prima game die nog steeds prima wordt ondersteunt.
Ik was dit weekend aan het spelen en chillde bij mijn thuisbasis. Opeens joinde een onbekende speler mijn sessie. Hij vroeg of ik ook geld wilde en gaf me vervolgens 5×5 Stasis Devices, hij stapte weer in z’n spaceship vloog weg en verliet mijn sessie. Die dingen kosten 16.000.000 per stuk. Op Twitter had ik hier al iets over gelezen. Ik wist niet wat me overkwam. Één van mijn coolste gamemomenten 🙂
Hello Games goed bezig! Ik ben fan!
@ArtieSuperFLy: Intergalactische Sinterklaas in NMS?
Nu al?
@82.217.100..xxx: Sinter Gek is
inderdaad vroeg dit jaar
@ArtieSuperFLy: Het lijkt een beetje op het geldzakken naar iemand toegooien in GTA online.
Als dat hopelijk maar geen teken aan de wand is….
Wanneer je onophoudelijk door de lucht begint te zweven of door je planeet begint te vallen,laat het even weten.
Was de PS4 niet laatst gejailbreaked ? 🙂 🙂
@85.144.235..xxx: Klopt. Ik ben er na 300 uur helemaal klaar mee…
@82.217.100..xxx: https://www.google.nl/amp/s/www.polygon.com/platform/amp/2018/8/13/17684100/no-mans-sky-santa-claus-stasis-device
Vooralsnog nog geen “vreemde” dingen meegemaakt..
De gamertag die in deze link staat is anders dan die van die dude die ik was tegengekomen. Toen hij vertrok ben ik direct naar een savepoint gerend en drie keer achter elkaar m’n game gesaved.
Nu maar even opzoek naar een nieuw schip. Heb nu bijna 500.000.000 op zak dus daar moet ik wel iets moois van kunnen halen.
Ik vind het, dan wel na de next update heerlijk om te spelen. Lkkr chill op de bank met een jointje biertje erbij en jezelf verliezen in de game. Heb altijd als ik rond ren vlieg of wat dan ook wanneer ik bezig ben met een missie heerlijk dat ik op gegeven moment denk , oja ik was met iets bezig. Omdat ik dan alweer veel andere dingen heb gedaan vergeet ik vaak me ‘main thing’ en Dan zijn we weer paar uurtjes verder. Was veel van elite dangerous maar vind dit spel nu fijner, puur en alleen omdat je ook kan uitstappen en echt werelden kan bezoeken, scannen en ronddwalen.
@212.156.144..xxx: Inderdaad een fijne game voor stoners 😉