Vorige week kwam het nieuws naar buiten dat Vampyr twee nieuwe moeilijkheidsgraden zou krijgen door middel van een patch. Deze patch is nu beschikbaar.
Na het downloaden van de patch kan je er voor kiezen om het spel heel erg gemakkelijk te maken of juist het tegenovergestelde. ‘Story Mode’ maakt het vechten erg simpel, zodat je je meer op het verhaal kan richten. ‘Hard Mode’ maakt de gevechten juist moeilijker en je krijgt tevens minder XP.
Buiten de nieuwe moeilijkheidsgraden bevat de patch ook een aantal verbeteringen/aanpassingen en deze zijn als volgt:
- An issue where the key to Morgue was missing has been fixed (Mission 21)
- Fixed an issue where there was a wall missing collisions in Aloysius’ mansion
- Fixed an issue that would occur with two-handed weapon skills
- Fixed an issue with Simplified Chinese achievements appearing in English
- Various other fixes
Nu hoop ik nog op new game+
Extra makkelijk voor mij want ik speel niet om te vechten maar om het verhaal. Anders ga ik wel een beat-em-up ala Soul Calibur spelen.
@MartZuid: Ik ben juist het tegenovergestelde. Ik game voor de uitdaging, vandaar dat ik meestal op de hoogste of op de op één na hoogste moeilijkheidsgraad speel. Als ik een verhaal wil, dan kijk ik wel een film of lees ik een boek. Ieder zijn ding natuurlijk. Daarom zijn opties altijd goed.
@MartZuid: Over het algemeen speel ik ook een game om er van te genieten en me niet kapot te ergeren als ik ergens 10+ keer dood ga, met de Souls/borne/nioh games in uitzondering speel ik games altijd op storie/makkelijk. Heb ook nog zoveel games liggen dat ik geen tijd heb om 100x dood te gaan in een game.
@MartZuid: @62.140.132.xxx: @194.156.44.xxx:
Ik game altijd voor plezier het liefst zonder uitdaging alsik het te moeilijk maar is de plezier ook weg behalve bij dark souls en nioh
En nog altijd geen grafische upgrade?