Er wordt steeds meer informatie gegeven over The Division 2 en het ziet er naar uit dat de ontwikkelaar ook goed heeft gekeken naar Destiny 2. De exotic wapens en gear in The Division 2 zijn qua opzet namelijk te vergelijken met de game van Bungie.
De exotische wapens zullen namelijk niet alleen maar een exclusieve skin zijn, zoals in het origineel. In het tweede deel zijn deze schietijzers extra krachtig en hebben ze zelfs hun eigen achtergrondverhaal. Het is ook niet meer mogelijk om je helemaal te behangen met exotische spullen, want je zal maar één exotisch wapen en één exotic gear kunnen dragen.
Hoe dit allemaal in zijn werk gaat is hieronder te zien in een video van Arekz Gaming. Tevens wordt daar gesproken over de nieuwe talent-systeem.
Beter slecht gejat dan goed bedacht
Dat je maar 1 exotic gear en 1 wapen kon gebruiken was in division 1 in het begin ook. Dat hebben ze aangepast. Denk dat ze dit uiteindelijk na verloop van tijd met 2 ook wel doen
Als er maar niet om elke hoek een exotic gear/wapen ligt vind ik het prima. Dingen moeten wel zeldzaam blijven imo.
Ik vind The Division I erg moeilijk en frustrerend. Gaat dit ook aangepakt worden?
Ik vraag me echt af hoe ze deze game leuk gaan maken/houden. Wat een teleurstelling was deze game met deel 1. Je werd doodgegooid met drops.
@Oldskool-NL: Eens, ik vind het eigenlijk best leuk om in game rond te lopen en lekker te schieten, zeker met vrienden in party. Toch is het inderdaad dat de drops (epic en legendary) je om de oren vlogen. Ik vond de game persoonlijk geen teleurstelling, maar vond het wel moeilijk om het langere tijd te blijven spelen.
@Phrozbug: Ik hoop persoonlijk dat ze de game juist wat uitdagender maken. Waarbij die exotics en legendaries pas beschikbaar zijn na een lange en moeilijke questchain of op hogere moeilijkheidsgraden. Ik denk je op deze manier spelers langer bindt aan de game.
@Phrozbug: Nee
@Phrozbug:
Git Gud
@Retrogamer: Yep, wellicht dat ik er in maart eens goed voor ga zitten.
Deze game trekt me echt 0,0. Bij Destiny is het nog geloofwaardig als een reusachtige vijand veel kogels kan koppen, bij de beta van de eerste division irriteerde ik me al mateloos aan vijanden die 10 shotgunschoten door het hoofd overleven.