Darksiders III heeft een nieuwe update gekregen en het betreft hier versie 1.04. Deze update kun je nu downloaden en we raden dit zeker even aan. Met name als je de vorige update hebt binnengehaald, want die veroorzaakte namelijk een probleem waardoor de game er visueel wat merkwaardig uitzag.
Deze update richt zich op het oplossen van bugs en tevens voert het wat quality of life verbeteringen door, waaronder performance verbeteringen. Gunfire Games gaf bij de release van deze update de changelog vrij, zie hieronder.
Improvements:
- Multiple improvements to help performance and loading. Performance improvements should also significantly reduce stuttering in high-density areas.
- Updated Story mode to be more forgiving.
- Adjusted invulnerability windows across all difficulties. The windows are consistent on Balanced, Challenging and Apocalyptic and even more significant on easy.
- Modified hit indicators for better readability.
- Added version number on the main menu.
Fixes:
- Added FOV scaling to keep correct FOV on 21:9 monitors.
- Fixed various crash issues.
- Added Force Respawn functionality. This option is available in the game options menu. It will kill Fury and return her to the last Vulgrim Waypoint that you visited. This option is a last resort to be used if you think you are stuck in an area for whatever reason.
- Added functionality on Force respawn that will force the hollows to re-equip to Fury. This is for the issue where Fury’s hollow abilities appear to have stopped working.
- Fix for issue where Force blocks were getting stuck in Scar. If you have encountered this issue, it should destroy the stuck block, and if you come back to the area, it will reload the block in the correct starting area.
- Fix for issue where certain stacked breakables wouldn’t break in Bonelands.
- Fix for issue that would break Gluttony fight. Fix should also fix saves that had this issue.
- Fixed multiple issues where players can get Fury into unintended locations or unintended locations without expected Hollows (in some cases Force Respawn may need to be used).
- Reduced Fafnir enhancement’s damage output.
Meer weten over Darksiders III? Klik dan hier voor onze review.
Is het niet een beter idee om In plaats van elke keer een artikel te posten met een update/patch voor een game elke week een samenvatting van alle games en hun updates/patches te plaatsen in één overzichtelijk artikel? Tegenwoordig met dit digitale consoletijdperk zoveel ‘artikelen’ met mooi knip en plakwerk van de updates/patches. Als het een echt grote update voor een game is dan snap ik het plaatsen en de nieuwswaarde van zo’n artikel maar met dit soort minor updates vind ik het wel een beetje overdreven om een apart artikel er voor te maken.
@34.227.96..xxx: Dan lees je ze toch gewoon niet. Je kan ze beter meteen krijgen en dat je dan weet wat het verschil is zodat je de keus hebt om zelf te bepalen of je de update download of niet. Dit is weer het gevalletje klagen om het klagen.
@Jpmx12121212:
Nee dat is het niet.
De beste commenter geeft genuanceerde kritiek en daarbij een oplossing. Of dit nu handig is of niet doet er niet toe
De ‘dan lees je ze toch gewoon niet’ en ‘gevalletje klagen om het klagen’ is subjectieve onzin.
@31.161.148.xxx: Als je het niet bevalt of boeid lees je het gewoon niet.
Ik lees het als een suggestie ipv geklaag. Er zit zeker wat in vind ik. De nieuwspagina moet niet overspoeld raken met update notes van games of hoeveel GB er in een game zit. Het valt opzich wel mee nu maar ik zou het ook niet fijn vinden als dit soort berichten meer de standaard gaat worden en we dit constant zien.
@50.116.56.xxx:
Exact.
@Jpmx12121212:
Simpele.
thnx mooi spel trouwens