GRIP: Combat Racing updates en content roadmap bekendgemaakt


GRIP: Combat Racing kreeg in onze review een erg mooie score en uit onze beoordeling bleek ook dat het een erg complete racegame is. De ontwikkelaar is daarmee niet klaar met de game, want ze zijn nog verschillende dingen van plan.

Om de spelers een duidelijk overzicht te geven van wat er komen gaat, is er een roadmap uitgebracht. Die geeft aan dat we verbeteringen voor de game mogen verwachten, alsook nieuwe content. De roadmap spreekt verder voor zich, dus check snel de details hieronder.

December: Track Fixes

  • Fixed invisible walls appearing on level Rust
  • Fixed hole in second tunnel on track LIT.
  • Fixed crashes for private online tournaments for the client

Januari: Big Ass Update

  • Major updates to AI behaviour
  • Achievement Value Tweaks
  • Leaderboard Improvements
  • UI improvements
  • Fixed issues with some controller bindings
  • Improvements to the game’s rival system in campaign
  • Improved vehicle handling
  • Difficulty level and engine power no longer voteable in multiplayer
  • Turrets Disabled on Easy
  • Improved Audio Effects
  • And much more!

Februari: Team Modes & New Tracks

  • You’ve asked for it! Team Modes are coming! Hit the arena or track with your crew and battle it out on the leaderboards!

Maart: New Car Packs

  • Three new cars are currently in design, along with something special racers from the 90’s will enjoy!
Boxshot GRIP

GRIP

Releasedatum:
06-11-2018
Genre:
Racen
Uitgever:
Caged Element
Ontwikkelaar:
Het is niet mogelijk om op dit bericht te reageren