Binnenkort zal de gesloten beta van The Division 2 plaatsvinden en als je een pre-order hebt geplaatst, krijg je hier gegarandeerd toegang toe. Je kan ook je geluk beproeven en je aanmelden via deze link. Tot die tijd moeten we genoegen nemen met nieuws en beelden van de game. We vallen met de neus in de boter, want Ubisoft heeft via een livestream veel van de game laten zien.
In de video hieronder zien we bijna twee uur aan gameplay en dat wordt uiteraard voorzien van het nodige commentaar. Je krijgt zoal de verbeterde Dark Zones te zien en Ubisoft legt uit hoe spelers het tegen elkaar kunnen opnemen in de game.
De stream is voorzien van een korte intro en de eerste gameplay beelden kan je bekijken vanaf de zesde minuut.
Hoewel de game mij erg tof lijkt, mis ik om een of andere reden toch de sneeuw en kerstverlichting.
@Actie94: dat heb ik dus ook sfeer komt niet zo goed over als deel 1
Boring
Gatverdamme weer een nieuwe deel……1000 kogels voor een dode vijand…10 headshot voor ie dood gaat aan een hoofdwond….pffff garbage
@159.100.91..xxx: “nieuwe deel”? Nieuw deel man. 😉 verder tja, t blijft maar doorgaan he. Geen rem op.
@159.100.91..xxx: Ik zou graag eens willen horen hoe je het dan had willen zien. Hoe maak je een menselijk uitziend target ‘moeilijker’ te verslaan?
Daarnaast ben je als speler ook niet in 1 schot dood te krijgen, wat ik overigens prima vind, maar dat ligt in dezelfde lijn en daar hoor ik eigenlijk nooit iemand over.
@159.100.91..xxx: Bij Division 2 ligt de Time to Kill veel lager dan in Division 1…
@159.100.91..xxx: Klinkt een beetje als de huidige situatie in Battlefield V.
@159.100.91..xxx:
Het is dan een ook rpg-model.
Moest je met zwaarden spelen en je moet de vijand 100 keer raken om met elke slag 100 hp van zijn 10.000 hp lifebar te krijgen, geen probleem.
Nu schiet je met je “zwaard” om hp naar beneden te krijgen en opeens lukt de redenering niet meer, want het zijn kogels…
Ooit iemand na 1 slag met een zwaard vlot terug omhoog zien komen? Het is nochtans dezelfde redenering, de manier waarop jij het bekijkt.
Bij release was daar zoveel rond te doen en nog steeds is het voor sommige mensen moeilijk te vatten…