Treyarch komt wederom met een nieuwe episode in de ‘DECLASSIFIED’ videoserie, die dieper in gaat op de ontwikkeling van Call of Duty: Black Ops 4. In ons vorige bericht ging dit over de ontwikkeling van de maps en deze keer bespreken zij de ideeën en gedachtegang achter de zogenaamde ‘ballistics’. Oftewel, de invloeden van buitenaf op een kogel en zijn baan in de game.
De video gaat gedetailleerd in op de wiskunde en logica, die Treyarch gebruikt om te bepalen waar een kogel in moet slaan en hoe deze reist, afhankelijk van welk wapen de speler gebruikt. Dit is zeer interessant voor wie wat meer en dieper in de game wil duiken. Check hieronder zeker de tweede episode even.
Indrukwekkend….! Maar een normale spawnpoint maken zonder direct dood te gaan is blijkbaar te moeilijk.
Allemaal leuk enzo. Maar waar blijft de next dlc eigenlijk duurt me te lang
En het dan zo verneuken door te gaan klooien met servers thicks lol
Wat een k spel zouden seasonhouders niet de eerste 10 tiers gratis krijgen lol
Dit ziet er ook super anders uit dan black ops 2 of 3