Herspeelbaarheid staat hoog in het vaandel in Sekiro: Shadows Die Twice


Volgende maand verschijnt de nieuwe titel van From Software, één die grotendeels zal afwijken van onze geliefde Souls serie. We kunnen in Sekiro: Shadows Die Twice echter wel vergelijkbare kwaliteit verwachten, zo blijkt nogmaals uit een recent interview met de ontwikkelaar.

Hidetaka Miyazaki legt de nadruk op herspeelbaarheid en de optie om het verhaal naar verschillende eindes te sturen. Dit zal afhankelijk zijn van specifieke condities, die helaas niet verder besproken werden in verband met spoilers. Wel werd bevestigd dat de keuzes meer geworteld zullen zitten in het verhaal dan we gewend zijn van de Souls games en daardoor hebben ze ook meer impact.

“Yes, Sekiro has multiple endings. It is like in previous games if you want, but this time it’s even more rooted in the story.”

Vanzelfsprekend zal ook NG+ weer haar terugkeer maken en hoewel opvolgende playthroughs niet veel anders hoeven te zijn als je daarvoor kiest, zullen ze wel geleidelijk aan moeilijker worden.

“Yes, we have included replay value and each run through will get harder.

Boxshot Sekiro: Shadows Die Twice

Sekiro: Shadows Die Twice

Releasedatum:
22-03-2019
Genre:
Actie
Uitgever:
Activision
Ontwikkelaar:

1 reactie

  1. Anoniem -   
    2607:f8b0:4003:c0c:0:0:0:.xxx's avatar

    Das mooi 🙂

Verkopen van Sekiro: Shadows Die Twice overtreffen de verwachtingen van Activision
Sekiro: Shadows Die Twice krijgt volgende maand een manga spin-off
Sekiro: Shadows Die Twice is vaker digitaal verkocht dan fysiek
Grote update 1.03 voor Sekiro: Shadows Die Twice is nu beschikbaar