Bethesda heeft aangekondigd dat de zesde patch voor Fallout 76 onderweg is. Deze zal ergens deze week verspreid worden en brengt onder andere de Stash Limit naar 800 pond. Verder zijn de M79 Grenade Launcher en Auto Grenade Launcher straks Heavy Weapons en lost men een flink aantal bugs en andere oneffenheden op.
Men heeft alvast een beknopte changelog vrijgegeven voor de zesde patch. Deze check je hieronder.
- Stash Limit Increase to 800 – We know this continues to be a big one. Next week, we are raising the Stash limit from 600 to 800 pounds. Like last time, we are constantly evaluating storage space and discussing ways we can make improvements, but not at the expense of server stability. We hope this additional increase to 800 pounds will help you store even more of the awesome item’s you’ve found in the Wasteland!
- The M79 Grenade Launcher and the Auto Grenade Launcher are now classified as Heavy Weapons – A fix is being made to properly label the M79 Grenade Launcher and Auto Grenade Launcher as Heavy Weapons. They will also now correctly benefit from all Heavy Weapons perks except for Heavy Gunner, as we believe it makes more sense for these weapons to benefit from the Demolitions Expert perk. Boom!
- Accidentally Damaging another player’s C.A.M.P. will no longer tag you as WANTED – From our Known Issues list, players who accidentally shoot, hit, or disturb another player’s C.A.M.P. will no longer become WANTED and viewed as engaging in PvP. Instead you must actively work to be malicious to another player and DESTROY their C.A.M.P. objects for it to be considered a PvP action and become marked as WANTED. We will closely monitor player feedback to this change.
- Player Icons now display in more areas throughout the game – Once Patch 6 arrives, hovering over a player on the map will now display their player icon, and Workshops will display their owners’ player icons, too. Additionally, when viewing a turret created by another player, you’ll now be able to see the owner’s name and player icon in the turret’s nameplate.
- Quest containers during the Feed the People and Path to Enlightenment events now only accept quest items – With this fix, players can no longer accidentally transfer items from their inventories into these quest containers. As a result, you should now be able to complete these events without fear of losing non-quest items.
Misschien een refund update?
@True RPGGamer: Gaan we weer hoor, er zijn genoeg mensen die de game wel leuk vinden. Zeikers allemaal
@34.207.200.xxx: Genoegen nemen met deze middelmaat is gewoon een crimineel feit.
Bethesda heeft dringend behoefte aan iemand die verhalen kan schrijven en een nieuwe engine. Voor die tijd komt er niets van hun mijn huis binnen. Starfield en Elder scrolls 6 ga ik ook niet halen, en dat komt van een levenslange fan!
@34.207.200.xxx: Als er “genoeg” mensen zouden zijn die het spel zo goed vinden, dan zouden de winkels die troep toch niet gratis weggeven? Over dat er in Duitsland de game met harde schijven, controllers en elke console gratis wordt meegegeven is een ding. Maar nu krijg je hem ook al gratis in Polen bij aankoop van hoesjes voor je controller thumbsticks van ongeveer 4 euro.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om uit te leggen waarom winkels dat doen als er toch “genoeg” mensen zijn?
@phinal: dus jij hebt dat bericht ook gezien XD. Ik ging echt stuk erom haha.
Het is jammer wat er met deze game is gebeurt het is daarom ook dat ik er mee ben gestopt te spelen tot dat deze game enorm wordt gepatched dan probeer ik het zeker terug . Fallout 4 was zo top jammer van deze .
Snap het niet zijn mensen die het spel afzeiken
Omdat ze er niks aan vinden
Waarom lezen ze dan zulke artikelen
Ik vind FIFA niks aan ga dan ook niks lezen er over
Ieder zijn eigen spel
Ik vind fallout wel leuk om te doen dus mensen houw lekker je bek dicht als je er niks aan vind
@84.241.194..xxx: omdat we het graag afbranden :D,OT:schijtspel met bewuste fouten gemaakt door verschillende studios(geen grap!) niet aan beloftes gehouden qua merchandise(canvas tas) npc weggehaald(woow briljant epic fail) en ik word serieus depressief van de grauwe kleurloze kutwereld,en eindeloos grinden,en killen
Leuke game, vermaak me er prima mee.
Ik snap de heisa ook niet. Brink was destijds bijvoorbeeld ook een under rated game. Toch heb ik ervan genoten. Deze fallout game zal zowizo nog vele anderen bekoren. Uiteraard niet de grootste userbase. Maar hoe kun je dan verklaren dat er wel degelijk mensen zijn die 76% aan trofeeën hebben?
Ik zelf persoonlijk hou van brainless shooters, weinig story, geen anime en RPG. Ik kan het gewoon niet in mijn kop krijgen deze meuk te spelen terwijl je buiten echt een wereld hebt waar je contacten kan opbouwen i.p.v. een virtuele wereld met quest 1000 zoveel.
Maar het zou fout zijn dat als meuk te bestempelen voor iedereen. Anderen zijn nu eenmaal ziek, of hebben nog tijd zat, hebben gewoon een ontstress moment met zo een game.
Dat de game wordt gebundeld met andere dingen betekend uiteraard dat winkels er van af willen. Maar vergeet niet dat we in een online generatie leven. Als er haat is, grotere druk, ondanks anderen het juist goed vinden. Zal de negativiteit de positiviteit overschaduwen. Winkels moeten gewoon hun voorraad kwijt. Iedereen zou dan uiteraard zijn voorraad kwijt willen. Maar kijk naar bf4. 2 jaar heeft het geduurd. En nog steeds een van de beste games. Kijk naar deus ex. Kijk naar mafia 3. Naar destiny 2. Al deze games hebben negativiteit a volente gehad. Al die games waren rap gedaald naar tijdelijke 10 euro prijzen of vaste prijzen. En toch hebben ze weer grip weten vinden. Of op z’n minst een database kunnen bouwen.
Hype en marketing, de hebzucht van gamers op sociale media is een grote druk geworden voor developpers. Niet elke game is zoals God of war, uncharted 4, red dead redemption. Ondanks al die fiasco’s blijven het nog steeds creaties. Zij toch eens blij dat ze tenminste nieuwe games uitbrengen. Experimenteren hoort daar bij.
Patches en dergelijke moesten developpers vroeger niet op rekenen. Of het was dada met hun job als het niet goed afgewerkt is. Anyways, zover ik weet is Bethesda geen massa productie. Werken ze aan elke game. Evil within, doom, dishonored 2, wolfenstein 2, etc. Waren ook allemaal slecht zeker?
Ik zou zulke spellen nooit spelen. Maar live services of software as a service zal meer en meer opkomen. Kijk naar fortnite en apex legends. Geheel gratis. Ik zie niks in die bullshit. Maar de jongere generatie is anders ingesteld. Zij bezien dit als een relax moment, een sociaal moment(helaas). Daarom dat battle royale zo in is. Daarom dat elke dev zijn graantje mee wilt pikken. GTA online was in het begin een ramp op de ps3. Al eens stil gestaan bij meer power en tools. Dit speelbaar te maken op de ps5?
Er zijn genoeg games. Geniet ervan nu ge nog tijd hebt. Want er komt een tijd. Dat gamen een luxe is, wegens tijd. Of eerder gewoonweg niet meer past bij u.
Het leven is meer dan een spelletje. Vergeet dat niet….
@R*forever:
Het gaat niet alleen om de objectieve baggerkwaliteit van het spel. Bethesda komt eigenlijk al jaren (al sinds Skyrim) weg met technische rommel, vandaar dat modders die hele game bijna zelf moesten fixen en dat vaak veel sneller deden dan Bethesda zelf.
Dat probeerden ze zelfs te doen met merchandise, zo ook die canvas tassen die van plastic bleken te zijn. Dat ze daarna het lef hebben om de gedupeerden 5 euro aan in-game currency aan te bieden als excuses is gewoon belachelijk en respectloos. De ‘micro-transactions’ zijn daarnaast zo onmogelijk duur dat sommige in-game items duurder zijn dan de base-game zelf.
Ik snap gewoon niet waar Bethesda het lef vandaan heeft gehaald hun fanbase zo te naaien. Het kan gewoon niet zo zijn dat AL die problemen niet bekend waren alvorens de game uitkwam. Ze hebben zoveel trouwe fans vervreemd met beloftes over de game die gewoon niet waargemaakt werden.
Dus nee, het gaat niet alleen om het spel, maar ook om Bethesda die denkt dat ze alles kunnen maken omdat ze ooit een paar ‘goede’ games uitgekakt hebben.
Zijn er nog die falout76 spelen ik ben er pas een week geleden mee begonnen
@62.45.121..xxx: Ja, niet zo vaak meer als in het begin maar start hem nog geregeld op. Na de story ben ik het wat minder gaan spelen. Denk dat ik het straks met de nieuwe vaults weer vaker ga spelen.
Ik vind het geen gebalanceerd spel. Waarbij je bij de vorige fallout door het volgen van de quests en side quests altijd op het juiste level zat en gewoon lekker door kan gaan. Is dat niet het geval bij deze fallout, want ik kom nu bij quests aan in gebieden waar de NPC’s ongeveer 10 levels hoger zijn dan mijn character. Dus ik word gedwongen om langs de quests zelf, non stop te grinden en repetitief enemies te verslaan om door te kunnen gaan met de quests.
Daarom vind ik het al een kut game.
@34.207.200.xxx: klopt die 6 mensen moet je tevreden houden.
Fallout76 is helemaal geen baggergame. Het speelt prima weg met veel variatie ik heb nog geen minuut npc s gemist. Er zijn quests wat maakt het uit als je dit van een slecht gerenderde npc krijgt of een goed gerenderde robot? Een quest is een quest. En hoe meer alleen we zijn in de wasteland hoe liever toch? Er is via de patches al heel veel opgelost van de release problemen en het spel wordt beter en beter. De reviewers hebben het spel de vernietiging ingeschreven op day 1. Its a shame.