The Division 2 ontwikkelaar Massive Entertainment heeft een kijkje achter de schermen gegeven in een nieuwe video. Hierin laten zij zien hoe audio director Simon Koudriavtsev en muziek composer Ola Strandh hun best doen de audio in de game zo nauwkeurig mogelijk te laten klinken.
Wie beide games heeft gespeeld, zal ongetwijfeld het verschil gehoord hebben en dan weet je ook dat de focus hoog lag bij Massive om de audio te verbeteren. Dit hoor je bijvoorbeeld bij de wapens, die veel helderder klinken dan in het vorig deel. Dit komt omdat Massive dit keer ook naar omgevingen is gegaan die gelijk zijn aan de omgevingen die je treft in de game. Hiervoor is men afgereisd naar Tsjernobyl om geluiden op te nemen die vervolgens perfect pasten in de setting van The Division 2.
In de video hieronder zie je hoe dat allemaal in zijn werk ging en dat is best interessant als je de game speelt.
Daarheen gaan is wel ziek!
@stefan52a:
Want? Beterschap.
@188.206.70..xxx: lol, bedoel naar Tsjernobyl gaan voor geluiden in de game is best gaaf.
Als er nog spelers zijn die een clan zoeken kan je mij benaderen op PSN (DUCKER1984) Onze clan heet DSF Holland en hebben nu ongeveer 10 leden.
als ik de geluiden nou ook kon horen ingame…helft vd tijd hoor je enkel je voetstappen en je gunshots…
@The Dutch Hunter: ik wel
@143.179.79.xxx: Stuur maar een bericht naar me op psn
Doen ze zoveel moeite voor de geluidseffecten. Maar je personage zegt niet een word in het spel. 1x kunnen betrappen op ja knikken. Voor de rest blijft hij ziel loos kijken in filmpjes.
@84.106.174.xxx: ik skip altijd de filmpjes.
Iemand die een clan wilt joinen? mijn clan naam is piktrekkers.
@145.129.86..xxx: wat een slechte naam
@The Dutch Hunter: jullie hadden ook TBp te kunnen joinen. Ik heb de melding gemaakt in de communitie