Ghost Recon: Breakpoint neemt het beste van Ghost Recon: Wildlands wat aangevuld wordt met veel nieuwe features, waarvan we het één en ander gezien hebben bij de onthulling vorige week. Toch zijn er nog veel vragen en die zullen in aanloop naar de release van een antwoord voorzien worden, zo nu ook over de omvang van de speelwereld.
Tijdens de onthulling kregen we een mooie gevarieerde wereld te zien, maar die is wel behoorlijk anders dan Wildlands gezien de game zich nu afspeelt op een fictief eiland in plaats van in Bolivia. Toch hoeven we ons geen zorgen te maken over de grootte, want die is vergelijkbaar met de wereld uit het vorige deel.
Dit vertelde Eric Couzian, creative director, in een interview aan DualShockers. De wereld van Ghost Recon: Wildlands was behoorlijk groot en als je die game gespeeld hebt, dan weet je een beetje wat je van de omvang van Breakpoint mag verwachten.
“I won’t compare it to Far Cry but what I can say is it’s as big as Wildlands.”
Heb pas 25% van Wildlands gechecked…. Hahah. Heb het ook niet bijster veel gespeeld.
Heel groot dus en nu hebben ze ook veel meer details in die wereld gestopt vergeleken met wildlands.
Wildlands was groot zat
Ben benieuwd hoe ze die vulkaan/lava regio implementeren
Maar nice, hoeft van mij ook niet belachelijk groot zijn
Nice! Had eigenlijk verwacht dat het minder groot zou zijn (beetje ala far cry5/new dawn)
dus ik ben er blij mee!
Grote is alleen maar een maat!
Het Is wat je erin kan doen wat telt
Heb genoeg shooter games op dit moment. Dus deze sla ik over 🙂
Zo groot als Wildlands hoeft van mij niet, maar het is wel leuk als er veel verschillende soorten gebieden zijn.
@stefan52a: Ok en wat is nu je punt?
@82.176.222.xxx: kan ik ook aan jou vragen…
@Mastercommander: ja man,
@PBJ85: Dit.