Rond de release van Days Gone kondigde Bend Studio de post-launch content plannen voor de game aan. Nu de game ruim een maand verkrijgbaar is, voegen ze daad bij woord. De eerste nieuwe features zijn aangekondigd en zo mogen we in juni onder andere twee nieuwe modi verwachten.
De eerste is de Survival moeilijkheidsgraad die inmiddels aan de game is toegevoegd. Later deze maand mogen we ook nog uitdagingen verwachten, wanneer die precies verschijnen is nog niet bekend.
Survival moeilijkheidsgraad
Deze moeilijkheidsgraad is nog uitdagender dan de Hard moeilijkheidsgraad waarin overleven echt centraal staat. Dat is vanzelfsprekend in de game, maar de uitdaging zit hem in moeilijkere vijanden die je niet kan omzeilen via snelreizen. Ook worden verschillende indicatoren weggehaald en de HUD zal uitstaan. Wel krijg je kort informatie op het scherm te zien als je ‘Survival Vision’ activeert, maar dat is dan het enige.
Iedereen die de game op deze moeilijkheidsgraad uitspeelt, zal nieuwe Trophies en skins voor de motor vrijspelen.
Challenges
Elke week zal er een nieuwe combat, motor of horde uitdaging verschijnen die allen komen met unieke regels en score modifiers. Weet je de uitdaging te voltooien? Dan krijg je nieuwe draagbare patches die perks opleveren. Denk hierbij aan meer health, sneller stamina herstel, langer focus gebruik, langere levensduur van mêlee wapens en meer. Alle perks die je vrij speelt zul je weer mee kunnen nemen naar de gewone game.
Verder zullen spelers nog ranks en credits vergaren en met dat laatste kunnen nieuwe skins voor Deacon gekocht worden, alsook voor z’n motor. Tevens zul je ringen kunnen kopen voor Deacon die eveneens met perks komen. Het is mogelijk om twee ringen tegelijkertijd te dragen, wat verschillende voordelen oplevert. Deze voordelen kun je niet meenemen naar de gewone game.
Als je uitdagingen opnieuw speelt met nieuwe perks, dan krijg je extra score mogelijkheden wat weer nieuwe beloningen kan opleveren, waardoor je gemotiveerd zal worden om het meerdere malen te doen. De planning is om de game 12 weken lang van nieuwe uitdagingen te voorzien, wat daarna komt is afwachten.
Mooi dat ze dat doen, maar ik vraag me wel af of je hier nog wat aan hebt als je de game platinum hebt gespeeld, zoals ik.
Nice! Gisteren nog ff gespeeld vanmiddag weer. Moet eerlijk zeggen dat wel vaak van het zelfde is en erg jammer van je brandstof tank die snel leeg is ze mogen daar ook een oplossing voor vinden. Verder vermaak ik me wel met deze game. 🙂
Ik vind hem tegenvallen helaas
Nu nog enige vorm van multiplayer toevoegen en de game is compleet. Je heb een game die je jarenlang kan supporten en de spelers komen echt wel terug..
Hard was een eitje. Had liever direct survival kunnen doen. Weet niet of ik zin/tijd heb om de gehele game nóg een keer te doorlopen.
@Oldskool-NL: Je kunt de tank gewoon meermaals upgraden, slappe. Non argument.
@Ghost_killer: daar is een oplossing voor. Benzine tanken en een grotere tank kopen. Zucht
@Ghost_killer: daar is een oplossing voor. Benzine tanken en een grotere tank kopen. Zucht@Oldskool-NL: je bent niet uniek hoor. Ik heb ook de platinum trophy.
Jammer je niet new game + kan doen in survival. Of wel? Ik bedoel al men perks en upgrades meebrengen naar survival mode
Heb het spel nog niet uitgespeeldt maar die uitdagingen zijn er handig voor mij
@62.140.137..xxx: volgens mij was deze comment niet voor mij bedoeld
@109.142.212.xxx: daarom zei ik ook ‘je’ zoals in het algemeen.
@109.142.212.xxx:
🙂
Cool
Tof! Beetje moeilijker mag inderdaad ook wel. In het begin is het allemaal erg spannend maar na een poosje stellen de zombies niks meer voor. Zelfs hordes niet.
Geweldige game, heb hem nog steeds niet uit, dag 1 gekocht.
Dikke zombie game of the millenium…sloeg in bij me als last of us….dlc koop ik zeker
Beter eerst die bugs en glitches aangepakt i.p.v. nieuwe content