Het speerpunt van Fallout 76 was dat elk personage in de game ook daadwerkelijk werd bestuurd door een mens en dat er geen NPC’s waren. Dit zou destijds volgens Bethesda voor een meer organische ervaring zorgen. Veel gamers lieten alleen al snel weten dat zij het weglaten van NPC’s misten en dat dit er voor zorgde dat het minder als een Fallout-titel aanvoelde. De ontwikkelaar heeft daar nu naar geluisterd en brengt NPC’s alsnog naar de game.
Aankomende herfst zal er een nieuwe update uitkomen, genaamd Wastelanders. Hiermee zullen NPC’s terugkeren en krijg je meer dialoogkeuzes, wat de game meer het Fallout gevoel zou moeten geven. Wellicht is dat ook een goede reden om de game aan te schaffen voor iedereen die dat tot op heden nog niet gedaan heeft.
De onderstaande trailer laat zien wat je van Wastelanders kan verwachten.
Tof! Jammer dat het nog even duurt. Ik slinger hem weer eens aan vd week al maanden niet gespeeld.
Is het de moeite overnieuw te beginnen? Of maakt het geen donder uit na de laatste updates en gewoon lkkr doorgaan?
Voor mij te laat jammer genoeg..
Je kan zeggen wat je wil, Bethesda zet wel zijn schouders eronder om het spel te redden. Bioware verneukt het gewoon compleet en doet er helemáál niks aan om Anthem te redden.
Waardeloze start, maar goede service van Bethesda
@37.0.21..xxx: Goede service? Dit zal wel goedkoper voor hun zijn dan de game compleet laten vallen.
Game goedkoop kunnen kopen, want ga het gewoon een kans geven. Helemaal mooi om dan te lezen dat er nog goede updates aankomen 🙂
@37.0.21..xxx: goede service ? meen je die? hahahahahahahahaha
Mooi dit. Toegeven dat het n kutidee was en dus npcs toevoegen. Ik wil m nog wel weer keer proberen met npcs.
@mantequilla:
Leer lezen. Hij zegt toch duidelijk dat de launch kut was? Nu is de service gewoon vrij goed.
@145.15.244.xxx: hahahha dat heet damage control,man ze worden dommer hier
Ik blijf er mijn twijfels aan hebben za hadden beter een nieuwe fallout moeten uitbrengen en dan alles terug zoals het vroeger was
@endechaos: Hier het zelfde. Zelf ben ik gestopt omdat ik (zwaar onrealistisch vaak) continu moest eten en drinken in het spel.