Binnen enkele maanden dalen we weer af naar de diepste krochten van de hel om in het pak van de onsterfelijke DOOM-guy wederom hordes aan demonen af te slachten. Net zoals de vorige game uit 2016, zal DOOM Eternal zowel een campagne modus als een online component bezitten. Over die campagne modus duiken nu echter wat meer details op, meer bepaald over de geschatte lengte ervan.
Volgens Escapist Magazine zal de campagne namelijk een mooie 18 tot 22 uur van je tijd in beslag nemen voor een volledige playthrough. Tenminste, als we executive producer Marty Stratton mogen geloven. Die lengte is overigens een stukje langer dan de campagne uit de vorige DOOM-titel, Doom Eternal mikt er immers op om nog grootser en beter te worden dan diens voorganger.
DOOM Eternal knalt onze systemen binnen op 22 november 2019.
Ik vind er niks duivels aan het is geen 666 uur of of het komt niet in de buurt van 666 minuten
lang zat lijkt mij en het ziet er grafisch goed uit
18 tot 22 uur is niet slecht voor een shooter.
Wat een kleine verhaallijn..
Nog iets te lang voor mij…maar ik mag niet klagen.
@Frenchcorepower: Ik vindt?
Helaas moeten we tegenwoordig voorzichtig zijn met Bethesda games en niet blindelings alles vertrouwen wat ze zeggen. Bij elke game die ze het afgelopen jaar uitbrachten komt er wel een rel met terechte kritiek. Even afwachten dus en de reviews eerst doornemen.
@2001:1c03:2601:c900:a19f:9839:ed3a:3.xxx: ontwikkelaar id software niet Bethesda Bethesda is uitgever.
Vergeet s.v.p. niet dat de ontwikkelaar het heeft over meest moeilijkheidsgraad. In before: gameplay afgerondt in 2 uurtjes.
22 uur is toch niet lang als je dat vergelijkt met bv rpg’s?
@2a02:a442:3bd3:1:698b:2e8b:a09f:d.xxx: “ik” staat erachter dus gewoon “vind”
@2a02:1812:1128:100:997d:585a:dca3:4.xxx:
Wit is toch ook niet zo donker als zwart.
@2a02:a442:3bd3:1:698b:2e8b:a09f:d.xxx: Tegenwoordige tijd is’stam + T behalve in de situatie: ‘ik’ erbijj, ‘jij’, ‘je’ erachter of een bevel.’