Vorige week hebben we uitgebreid met Ghost Recon: Breakpoint mogen spelen, waarover je in onze hands-on preview alles kunt lezen. Ditmaal zullen we het eiland Auroa bezoeken, wat volledig fictief is ten opzichte van Bolivia dat nog het decor vormde in Wildlands.
Bolivia was in Wildlands een buitengewoon grote wereld en dat bracht ons bij de vraag hoe groot de wereld van Auroa nu eigenlijk is. Hierover kon Eric Couzian, creative director, in gesprek met PSX-Sense het volgende kwijt:
“Laten we zeggen dat het min of meer van dezelfde grootte is als het om de wereld gaat. De map zelf is groter, maar er is nu veel meer water. Dus de wereld is qua (speelbare oppervlakte) vergelijkbaar.”
Als het om de grootte van de game in content gaat, dan is Ghost Recon: Breakpoint een veel grotere game.
“Qua content is het veel meer, zoals met Faction Missions (die dagelijks rouleren), bij de launch is er PvP en er is een Raid die je in coöp kunt spelen. Die is beschikbaar wanneer je een bepaalt punt qua progressie bereikt en er zijn veel meer (rand) activiteiten in de wereld te vinden”
Hierbij werd nog door Couzian aangegeven dat het Ubisoft niet om kwantiteit gaat, want al deze extra bezigheden die de game uitgebreider maken komen met meer achtergrondverhalen en betere doelstellingen.
Het gaat mij erom of de leuk is niet hoe groot en of het niet een uitgestrekte leegte is.
de map van wildlands was groot, te groot. Zo groot dat ubisoft er geen zin in had om deze wereld op te vullen, dus een grote lege map. Hopelijk hebben ze ditmaal wel hun best gedaan.
Is het een single player game of weer een liever services crap?
Ghost Recon Wildlands was te groot, sommige delen waren grote leegte.
@Flaming_Kaiser: ziet er behoorlijk saai uit moet ik zeggen,en wss weer hetzelfde als wildlands
voor de geinteresseerde zeehonden
https://www.youtube.com/watch?v=3QpDUaBxaS4
ik had genoten van dit spel op de pc…Goede game man!