Met de release van de Beyond update voegde Hello Games PlayStation VR ondersteuning aan No Man’s Sky toe. De implementatie van virtual reality is prima en zorgt voor een nog intensere ervaring, maar de beeldkwaliteit is helaas niet optimaal.
Daar is de ontwikkelaar zich van bewust en ze werken aan optimalisatie. Met een komende update willen ze een aantal rendering optimalisaties doorvoeren en ook de beeldkwaliteit zal fors verbeteren. Wanneer de update met deze verbeteringen komt is nog niet bekend.
- Introduced a number of PC VR and PSVR rendering optimisations.
- Significantly improved image quality in PSVR: reduced blurriness caused by TAA jitter and fixed low-quality terrain/atmosphere jaggies.
Maar dit zijn dus algemene verbeteringen en niet een specifieke Pro patch als ik het goed begrijp?
Komt er wel nog een Pro patch beschikbaar?
Heb mij wel weer even vermaakt met de psvr ervaring, maar inderdaad is de weergave wat ruw. Zelf kon ik slecht wennen aan de move controllers. Met joypad brak de inmersie wel wat. Pak de game wel weer op over een patch of 3 🙂
Ik geloof dat vooral de Valve Ãndex wel goed zou kunnen profiteren van PC optimalisatie.
@188.206.64.xxx: Mja, sinds ze de trilfunctie van de Moves gesloopt hebben twee patches geleden is t helemaal k*t. De besturing is best te doen daarmee, het wennen duurt gewoon ff.
Dus ik had toch gelijk dat ik het grafisch vond tegenvallen en dat het aan PSVR lag… lol…
Als dat echt zo was, hadden andere spellen er ook niet uitgezien maar GT Sports bijvoorbeeld ziet er vet goed uit.
Alleen maar updates voor de VR, wat mij nijdig maakt. De rendering issues zijn ronduit verschrikkelijk voor degene die geen VR hebben. Bij elke update lijkt dit erger te worden, wat de fun uit de game haalt. Terrein wat niet wil laden. Schip wat onder de grond verdwijnt bij landen. Ik kan wel ff doorgaan. Ik speel NMS sinds de dag dat het uitkwam en is 1 van mijn favoriete games, maar het is niet leuk om het nog te spelen. Hoop dat er gauw een patch komt voor deze issue.
https://youtu.be/TEPlIU2g3sM