Ghost Recon: Breakpoint zal van een nieuwe update voorzien worden en die weegt maar liefst 10.6GB. Het gaat om update 1.0.2 en die breng de nodige verbeteringen naar deze titel. Dat is wel nodig ook, want de game is alles behalve tip top in orde, zoals je in onze review kon lezen.
De update pakt diverse bugs aan en ook worden vijanden nu sneller gemarkeerd. Niet geheel onbelangrijk is dat ook de physics van de voertuigen worden aangepakt en verder komt deze update nog met een hoop fixes voor de Ghost War modus.
Hieronder de volledige changelog met alle details van update 1.0.2.
General
- Various tweaks made to the cover system.
- Improvements made to various visual elements and vehicle physics.
- Time to mark enemies has been reduced.
- Tweaked distance at which enemies will be able to spawn around camps.
- Adjustments made to the reverted drone and binoculars controls to fit the behavior from Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands.
- Fixed an issue where the player would get detected while stealth swimming.
- Fixed a spawn issue occurring after fast traveling.
- Fixed goliath detection cones.
- Fixed a bug where the sharpshooter skill wouldn’t penetrate helmets.
- Adjustments made to dirt accumulation on weapons.
- Various fixes on mission triggers affecting mission progression.
Coöp
- Rebalanced player level in group.
- Fixed various matchmaking and co-op joining issues.
- Fixed a bug where co-op partners wouldn’t respawn close to each other.
- Fixed a bug where co-op partners’ gear would appear with an incorrect level.
- Fixed a bug where players couldn’t initiate vote to retry a mission.
- Fixed a bug where the squad leader would join the lobby alone after finishing a session.
- Fixed a bug where players’ information wouldn’t display for co-op partners.
PvP
- Adjustments made to the aim assist balance.
- Feedback has been added on the screen when matchmaking is initiated.
- Added an input to give leadership to another player.
- Fixed various matchmaking issues.
- Fixed a bug where milestones wouldn’t appear in the game when pinned.
- Fixed a bug where the time spent would not grant XP bonus at the end of the month.
- Fixed a bug where the missions tab appeared empty in matchmaking.
- Corrected zones where the player could get stuck on Skell Port.
- Corrected milestones conditions for assault certification.
- Fixed a bug where players could sprint while injured using the revivalist perk.
- Fixed the transition time counter between rounds.
- Fixed a bug where the number of planted bombs wouldn’t increment.
- Fixed a bug where the end-of-game timer wouldn’t appear before the next session.
- Fixed a bug where the rocket launcher wouldn’t appear on the tacmap for the enemy team.
- Adjustments made to the apparition rate of night conditions.
Jammer ik zie nog steeds niks over de drone deploy bug
daardoor kan je drone niet deployen
Net install gedaan ik vermaak me prima in de game 🙂
@Frenchcorepower:
Mss komt dat bij de volgende update.
@Frenchcorepower: Als ik die bug heb dan switch ik eens van guns of @ bivak van class en trg en dies weg.
@Ghost_killer: ik mag toch hopen van wel aangezien voor mij de missies en locatie’s en radom vijanden moeilijk te plannen valt om ik ze verplicht moet zien om ze te taggen
@94.111.89..xxx: dat ga ik wel proberen had ook al game afgesloten en weer aangezet en zat het er nog steeds in
Ze moesten het L1 en L2 dingetje ff aanpassen. Dat is pas hinderlijk
Beetje jammer had gehoopt op raid, terminator event maps voor pvp maar niks van dit alles.
Alleen klote bugs
Bij mij is het versie 1.03
Alle hoofd en zijmissies gedaan. Komt beetje te laat.
Nog steeds geen raid?? Beetje beu games half worden uitgebracht voor de volle prijs
Te laat!
dit zijn behoorlijk veel punten,waarom is dit niet gefixt VOOR het uitbrengen van spel?
–
Best een aantal fixes, maar niet degenen waar ik op wacht helaas.
Allemaal weer kont tijdens livestream zeiden ze nieuwe pvp maps terminator event niks van dit alles.
Ze kunnen fixen wat ze willen, bij mij komt deze game er niet meer in. Hadden ze het maar meteen goed moeten doen ipv zo’n half gebakken product op de markt brengen.
Vraagje: Specialized Item Carrier I en Specialized Item Carrier II upgrades lijken niet te werken. Merken jullie dit ook?
Ik heb beide skills/upgrades gekocht maar ik kan nog steeds maar 4 class items dragen.
2 zijn al default bandage & cloak spray dus in totaal 6. Met deze upgrades zou ik dan denken dat je er 8 (in totaal) kan dragen. Op google kom ik er niet achter of dit nu “broken” is of dat ik verkeerd zit te denken/kijken.