Hideo Kojima heeft een lange weg afgelegd nadat hij bij Konami vertrok. Na ruim drie jaar ontwikkeling ligt Death Stranding sinds vorige week dan eindelijk in de winkels. De game heeft zowel positieve als negatieve reacties gekregen, maar het is duidelijk dat de zelfbenoemde “strand” game veel emoties weet op te wekken.
Nu heeft de Japanse regisseur wat meer uit de doeken gedaan over Death Stranding. Zo vertelt hij in een interview met PlayStation Access hoe hij op het idee achter de game is gekomen en hij praat over het centrale thema van connecties maken met andere mensen. Kojima vertelt bijvoorbeeld ook waar hij het meest trots op is als het gaat om Death Stranding.
Het interview benadert Kojima op een meer persoonlijke manier en daarom willen we je de beelden zeker niet onthouden. Het interview staat hieronder voor je klaar.
Lekker gewerkt pik.
Wat een dikke game heeft die man gemaakt zeg!!!
KONAMI is gek als ze deze man hebben laten lopen!
🙂
Kojima wat een held <3
GOTY!!!
Kojima is a genius. Wat een game! Niks overhyped. Totaalproject!
Deze game verdient game of the year
Hij wordt hier aanbeden alsof het een of andere god is… beetje eng om te lezen.
Ik was sceptisch toen ik de game had aangeschaft….maar wat word ik in deze game gezogen zeg. De tijd die vloog voorbij afgelopen weekend. Niet een game voor iedereen, wel voor mij. Topgame!
Het is even wennen, maar wat een dijk van een game!! Hideo heeft het weer geflikt
@Anoniem-6050: Fanboys heb je overal. Maar Kojima is eenmaal een geweldige ontwikkelaar.
Hij was gewoon te goed en innovatief voor Konami, die helaas ondanks dat ze al zo’n 35 jaar meedoen tot een dieptepunt is gezakt net als zoveel andere ooit fantastische game studio’s. Kijk eens wat ie zonder hun in drie jaar in elkaar zet, beter dan alle recente Konami games.
Heel moeilijk om nog een ander game op te starten na elke sessie death stranding. De concurrentie hinkt achterop!
Totaal geen game voor mij. Was er na 2 dagen klaar mee .
@Anoniem-8535:
Ik zou deze reactie onder nog meer topics gaan plaatsen :-p.
Stel je eens voor: je hebt deze game gekocht en hij was niet van Kojima geweest? Wat hadden jullie er dan van gevonden? Ik stel vast dat dit een hele lange verfilming is (met niet zo sterke dialogen) en een dodelijk saai spel dat er tussen is geprakt.
@Anoniem-9380:
Dan had ik hem ook vet gevonden. Boeit me niet wie de game ontwikkeld of uitgeeft, het gaat me uiteindelijk om de game zelf.
@Starscreamer: Psst, geheimpje, maar hij is al weg bij Konami. (‘ALS ze deze man hebben laten lopen’)
heb m net uitgespeeld , de mooiste en beste game van ps4
@Nick-Chronic: Ga je niet naar school of heb je geen werk 😉 Hoe lang heb je erover gedaan?
@Anoniem-5275: heb er 40 uur over gedaan , en heb game gelijk weer doorverkocht . zodra pc versie komt speel ik m nog een keer maar ga dan voor de 100%
@Nick-Chronic: Oké.. dacht dat het 40 a 60 uur duurde.
@Anoniem-9380:
Lekker boeiend wie de game gemaakt heeft als ik het goed vind vind ik het goed. Dat gezeur de hele tijd. Vind je het zo vervelend dat mensen er wel plezier aan beleven? Wat moet jij een moeilijk leven hebben dan…
@ROODBAARD: ik stel een vraag en blijkbaar voel je je erg aan gesproken door die vraag. Ik heb het spel ook, maar vind het matig. Ik adviseer mensen om een goede film te kijken en lekker met een zware rugzak in de buitenlucht te gaan lopen. Doe je precies hetzelfde en is nog gezond ook 🙂
@Anoniem-2082:
Oh nou sorry hoor, dat valt reuze mee maak je maar geen zorgen om mij. Dat doe ik ook geregeld, maar dan zonder zware rugzak. Lekker in de buitenlucht, daar kan ik je geen ongelijk in geven.
vond de game erg tegenvallen niks voor mij, maar deze game is ook niet voor iedereen
Deze man laat zien waarom gamen zo vet is.