Na het enorme succes van Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy en Crash Team Racing: Nitro-Fueled is het niet zo gek dat Activision meer wil gaan doen met Crash Bandicoot. Een aantal grote influencers hebben nu plots Crash Bandicoot goodies gekregen waarbij de mascotte een kerstmuts draagt. Activision gebruikte dezelfde marketing aanpak toen Crash Team Racing: Nitro-Fueled werd aangekondigd tijdens The Game Awards in 2018, precies een jaar geleden.

Aanstaande vrijdag is de 2019-editie van The Game Awards en deze editie belooft ook weer een aantal aankondigingen met zich mee te brengen. Eerdere geruchten circuleerden al een tijd geleden op 4Chan, waarbij iemand aangaf dat er een nieuw character model is gemaakt voor Crash Bandicoot Worlds. In deze reclame van Sony kregen we dit nieuwe character model toen voor het eerst te zien, maar sindsdien is het stil gebleven rondom een gloednieuwe game.

Wat we ook niet moeten vergeten is dat er morgen een nieuwe State of Play is, al denken we dat The Game Awards een grotere kanshebber is gezien de geschiedenis.