Het is alweer meer dan vijf jaar geleden dat inFAMOUS: Second Son – de laatste game van ontwikkelaar Sucker Punch – het levenslicht zag. Die tijd heeft de studio gebruikt om met man en macht te sleutelen aan hun nieuwste project: Ghost of Tsushima, een game over de legendarische Samoerai, die in de zomer van 2020 de winkelrekken van de lokale gameboer zou moeten opzoeken. De beelden die tijdens de Game Awards op ons afgestuurd werden, waren alvast veelbelovend. En dit nieuws volgt die trend.

Andrew Goldfarb, de communicatiemanager van Sucker Punch, heeft namelijk de hype nog wat aangezwengeld door te laten optekenen dat Ghost of Tsushima met voorsprong de grootste game zal zijn die de ontwikkelaar ooit gemaakt heeft. Voor wie het nog niet weet: Ghost of Tsushima is een openwereldgame, die spelers met heel wat vrijheid moet opzadelen. Gezien de inFAMOUS titels al niet bepaald de kleinste waren, is dit nieuws over de schaalvergroting dus best indrukwekkend. Laat het maar snel zomer zijn!