Jason Blundell is een van de mensen die bij Treyarch de Zombie modus voor de Call of Duty: Black Ops subfranchise heeft bedacht. Sinds de introductie van deze modus is het onverminderd populair geweest en Treyarch blijft hier telkens op terugkomen in nieuwe delen.
Ook andere Call of Duty ontwikkelaars hebben zich aan een Zombie modus gewaagd, maar proberen zo nu en dan ook wat anders. De ultieme Zombie ervaring is immers vooral in de Black Ops subserie te vinden. Blundell heeft een belangrijke rol gespeeld in de totstandkoming van de Zombie modus en hij is nu bij Treyarch vertrokken.
Dit heeft de ontwikkelaar via Twitter bekendgemaakt middels een verklaring. Een specifieke reden voor zijn vertrek werd niet gegeven.
We wish to thank Jason for his many contributions to Treyarch. We’ve enjoyed our journey together and wish him the very best going forward! pic.twitter.com/Tb8o36VWb2
— Treyarch Studios (@Treyarch) February 28, 2020
YES! 🙂 was toch geen succes en paste niet in de series..
Hopelijk verdwijnt zombie shit ook voor altijd.
goeie comments weer aldus de cod community mooi verwoord en onderbouwd.
jammer om hem te zien gaan zat veel detail en liefde in het genre helaas werd het vaak verpest door p2p verbinding waardoor hele lobbies eruitklapte als er 1 rage quite
Ai, balen. Vele uren zombies gespeeld met vrienden, was altijd erg leuk. Bedankt Jason! 🙂
Jason blundell heeft aan een paar van de bekenste maps gewerkt maar hij is niet de bedenker of een van de bedenkers van zombies. Hij kwam er pas later bij. Misschien even wat research doen voordat je wat typt 😉
Jammer dat het nu echt officieel is.
De geruchten waren er een halfjaar geleden al, maar activision/Treyarch brachten toen een statement uit waarin stond dat Jason Blundell nog wel werkzaam was.
Het is in Black Ops 4 wel erg goed te zien dat Jason Blundell niet meer aan zombies werkte, want Black Ops 4 is qua zombies toch wel verschillend dan de anderde COD games uit de Black Ops serie. En ook hadden de laaste 2 DLC van Black Ops 4 remakes van oude zombies maps in plaats van nieuwe. Ik denk dus dat dit daar mee te maken had.
Jammer dat ie weg is, ik ben benieuwd naar wie het gaat overnemen.
@dalekduck: ook fout jason blundell begon in bo2 met aantal maps, bo3 had hij de regie in handen en ook bij bo4 had hij deze in handen. Research doen is allemaal niet zo lastig mensen.
@Anoniem-922: Wat is er precies fout aan mij. comment als ik vragen mag, want ik zeg nergens iets over de tijd dat Jason Blundell begonnen is bij Treyarch of over wanneer hij begonnen is met zombies.
Hij was namelijk ook al betrokken bij de zombies in World at War waar hij aardig meegeholpen heeft aan Der Riese. Wat hij verder gedaan heeft in WAW en BO1 weet ik niet, maar bij BO2 is hij inderdaad verantwoordelijk voor Mob of the Dead en Origins en verders heeft hij de volledige regie gedaan in BO3 zoals je zelf ook zegt, maar bij BO4 heeft hij waarschijnijk niet de volledige regie gehad, want de laatste paar zombie mappen werden niet door hem besproken in de streams wat dus normaal wel het geval is. Ik denk zelf dat hij IX, Voyage of Despair en Blood of the Dead als enige nog heeft gedaan.
TLDR: Het is een vermoeden van mijzelf dat hij lang niet alle regie deed in BO4 zoals in BO3.
@dalekduck: @dalekduck: de kennis is gewoon beschikbaar. Vanaf cod 3 werkt die aan de story, waw ook alleen e story. Vanaf bo2 begon die ook aan een aantal maps in zombies. Bo3 regie in handen en bo4 ook regie in handen. Geen vermoedes niks gewoon info die voor iedereen beschikbaar is alleen ff zoekn 😉
De zombies was goed tot black ops 4 uitkwam en het shit zooi was geworden. Blij dat het eindelijk voorbij is
Mijn wereld stort in