Wie had ooit gedacht dat een simpele game waarbij je met race autootjes tegen een bal botst zo populair zou worden? Geloof het maar, want Rocket League blijft een actieve spelersbasis behouden en blijft updates krijgen. De nieuwste update, versie 1.75, is nu live en brengt enkele veranderingen met zich mee.
Erg ingrijpend zijn de aanpassingen niet: we krijgen uiteraard te maken met de gewoonlijke bug fixes, maar deze keer worden er ook wat veranderingen aan de vibratie van de controller doorgevoerd. De volledige patch notes lees je hieronder.
Rocket League Update 1.75 Patch Notes
CHANGES AND UPDATES
Controller Vibration Settings
- Changed how controller vibration is set under Options -> Controls
- Added three Controller Vibration settings
- ‘Disabled’ removes all controller vibration
- ‘Default’ only vibrates on impacts, boost activation, and explosions
- ‘All’ adds vibration for the entire duration of a boost
- Added a ‘Vibration Intensity’ slider
- Slider can move between 0.00 and 3.00 in intervals of 0.10
- Setting the slider to 0.00 disables vibration
- Intensity settings below 0.5 may have inconsistent results across different controller types due to variance in vibration motors
- Slider numbers to recreate legacy settings:
- Light: 0.5
- Medium: 1.8
- Heavy: 3.0
BUG FIXES
General
- Fixed appearance of several Decals
- Fixed an issue causing some maps to not appear in Online Matches since v1.74
- Fixed Boost mutator in Spike Rush matches
- [Steam, Nintendo Switch] Players can now send more than three messages during a Private or Wireless Match (where applicable) when the match is paused
“Wie had ooit gedacht dat een simpele game waarbij je met race autootjes tegen een bal botst zo populair zou worden? ”
Misschien alle mensen die daarvoor al Supersonic Acrobatic Rocket Powered Battle-Cars speelden?
Blijf het grappig vinden dat bij zowel gamers die Rocket League nu zo leuk vinden (en begrijp me niet verkeerd, speel het ook bijna iedere avond) en gamejournalisten dit totaal niet bekend is..
OT: Jeej, gisteren aan het nieuwe seizoen begonnen!
@Anoniem-1409: Even eerlijk zijn: bijna niemand kende dat voordat Rocket League op de markt kwam 😉 de reden waarom dit als een verrassing aankwam is omdat RL er plots wel in slaagde gigantisch populair te worden.
@Anoniem-1409: @Sivenator:
Ik denk dat genoeg mensen SARPBC wel kenden. Ik vond het vroeger ook heel gaaf, maar het was het allemaal nét niet en mensen kochten toen op de PS3 niet zo veel digitale games.
Ik denk dat het spel op Plus releasen echt een van de beste moves van deze gen is geweest. Anders was het niet even groot geweest denk ik.
Het is zo populair omdat het een eerlijk spel is. Er zit geen scripting in, oefening baart echt kunst.