Met nog een paar weken te gaan tot de release van The Last of Us: Part II hier is, hebben we vanaf vandaag voor de komende twee weken een erg leuke actie! We mogen namelijk een hoop goodies van de game weggeven in samenwerking met Sony PlayStation en onze nieuwe site/partner KaartDirect!
Zoals gisteren al aangekondigd, zouden we met unieke acties komen en dit is de eerste samenwerking die we lanceren. We geven het goodiepakket (gedeeltelijk hierboven afgebeeld) maar liefst vijf keer weg en dit pakket* bestaat uit in totaal tien items.
- Button badge
- Guitar picks
- Keychain
- Notebook
- Phone ring
- Tas
- Pet
- T-Shirt
- Lanyard
- Travel mug
Om kans te maken op dit pakket dien je slechts één ding te doen. Je dient je bestelnummer van een product naar keuze bij KaartDirect.nl via het onderstaande e-mailadres in te sturen. Heb je eerder al iets besteld? Geen zorgen, ook dan kom je in aanmerking. Alle bestellingen die tussen 22 mei en 11 juni zijn/worden geplaatst dingen mee.
Met andere woorden: heb je iets besteld of ga je iets bestellen bij KaartDirect? Doe dat hier en bewaar je bestelnummer, stuur die in via de onderstaande stappen én zet je maat er even bij, gezien we verschillende maten shirts hebben. Dat is het enige wat je dient te doen en dan maak je automatisch kans op één van de vijf pakketten!
* Uiteindelijke inhoud kan wat afwijken.
Hoe kan ik meedoen?
- Stuur een e-mail naar [email protected].
- Gebruik als onderwerp voor het mailtje 'TLOU2 Goodies'
- Geef duidelijk je inzending aan.
- Zet in de mail tevens je nickname.
Je dient een PlaySense account te hebben om deel te kunnen nemen. Heb je deze niet? Dan kan je er hier één aanmaken. Het is niet toegestaan om hints, tips of andere directe aanwijzingen naar het eventuele antwoord op de prijsvraag hieronder te plaatsen. Meerdere inzendingen vanaf één e-mailadres zijn niet toegestaan en bij het vermoeden van fraude komt de inzending te vervallen.
Over de uitslag van de prijsvraag wordt niet gecorrespondeerd en de prijsvraag is enkel toegankelijk voor PlaySense leden in de Benelux. Medewerkers van PlaySense en Sony PlayStation & KaartDirect zijn uitgesloten van deelname. De prijsvraag loopt tot en met 11 juni 2020. PlaySense behoudt zich het recht om een prijsvraag voortijdig te veranderen. Spel- en typfouten zijn voorbehouden. De prijsvraag wordt mede mogelijk gemaakt door Sony PlayStation & KaartDirect.
Ik ben super benieuwd hoe die travel mug eruit ziet?
Ik is heel tof dit zijn wel mooie Items.
Leuke actie
Deze pas ik, voor de echte fans. Lief hè? 🙂
Meegedaan
@stefan52a: Zeker lief.
@ItsIncognito_NL: 🙂
Small aub
Leuke actie, wel jammer dat belgen niet kunnen meedoen, bij KaartDirect kan je alleen kaarten kopen voor een account van nederland
Ik snap dat jullie de nieuwe site willen promoten en natuurlijk wat extra inkomsten willen binnen halen en dat is jullie ook zeker gegund. Maar voor mijn gevoel zou dit een prijsvraag zijn geweest die jullie zonder jullie nieuwe partner ook hadden geplaatst, alleen nu met de voorwaarde erbij dat je je bestelnummer moet doorgeven. Wat ik snap als er dure exclusieve items bij hadden gezeten.. Maar dit is hoofdzakelijk simpele spulletjes. Misschien zeiken om niets, maar ik hoop niet dat straks bij alle prijsvragen van PSX een verplichte aanschaf nodig is.
Een prijsvraag waarvoor je eerst een product moet aanschaffen op een partnerwebsite. I’ll pass. Ik snap dat er geld verdient moet worden maar dit is wat mij betreft niet de manier om het te doen. Leuke actie, verkeerde uitvoering. Again, imo.
Ja doei! Dit is geen prijsvraag!
Dit is schaamteloos je nieuwe product pluggen om bestellingen te genereren.
@CloudStrifeNL: Je was me net voor.
@CloudStrifeNL: Ik blijf erbij vind het een leuke actie! Tegelijkertijd vind ik ook dat je een punt hebt.
@CloudStrifeNL: Gewoon meer propaganda. Wel goed om te zien dat meer en meer mensen het doorkrijgen.
@Anoniem-5319: Niet schaamteloos, het staat er vrij duidelijk. En ja, we pluggen onze nieuwe site zodat we ons hoofd boven water kunnen houden.
@CloudStrifeNL: partnersite is in dit geval hetzelfde potje als PSx-Sense, het is ons initiatief om de boel wat beter te kunnen bekostigen
@M4GN3T: En zijn de te winnen items (afkomstig van Sony zo te lezen) door jullie gratis verkregen t.b.v. promotie?
Als het antwoord daarop ja is vind ik het pluggen van jullie nieuwe site niet de juiste manier.
Die guitar picks zijn wel heel leuk voor mij als gitarist, maar met de rest zou ik niks doen, ik laat het voor iemand anders om te winnen, ook al heb ik nog een bestelnummer van afgelopen weekend. Succes!
@Anoniem-791: Meedoen is geheel vrijblijvend, maar er hebben zoveel mensen via PSX-Sense al voordat deze prijsvraag online ging PS Plus bij ons gekocht, die support vinden we fantastisch en dus koppelen we dat aan de prijsvraag. Je staat vrij om dat kut te vinden, maar dit is hoe we ’t doen.
Enerzijds snap ik de reacties van veel van onze bezoekers, maar dat deze prijsvraag gekoppeld zit aan KaartDirect wil niet zeggen dat we nooit meer prijsvragen gaan doen voor mensen die alleen op PSX komen.
Je kan het ook zo zien: Een jaartje PS Plus erbij is nooit verkeerd en daarmee is KaartDirect nu de goedkoopste van het land. En dan ook nog eens kans maken om een vet goodiepakket te winnen. Zonder promotie kom je immers nergens in de zee van aanbieders op dit vlak.
@M4GN3T:
@M4GN3T:
Allemaal leuk en aardig.. Maar dit is een “pay to win”-achtige constructie.
Zoek de definitie van een Prijsvraag maar eens op:
Prijsvraag – v. (…vragen), onderwerp op welker voldoende uiteenzetting of beantwoording openlijk een prijs is uitgeloofd.
De vraag die jullie stellen en ook bevestigen met jullie reacties: “Geef geld uit zodat wij meer geld in het laatje krijgen en jij maakt dan een (geringe) kans om iets te krijgen wat wij als gratis promotiemateriaal hebben ontvangen.”
Nee, heel schijnheilig gedrag waar je jezelf als PSX-Sense behoorlijk mee voor l*l zet imho.
Maar goed. Dit is wel typerend voor de neerwaartse lijn die je de afgelopen maanden ziet in kwaliteit van artikelen.
Ik zet m’n ad-blocker weer aan op deze site.
@Anoniem-3237: Jammer dat je er zo over denkt, maar het lijkt erop dat je mening vast staat dus even goede vrienden, doe je ding. Wel leuk dat je ons wilt blijven bezoeken, al dan niet met een adblocker 😉
@M4GN3T: Dus omdat mensen al iets gekocht hebben bij jullie koppel je daar maar een prijsvraag aan. Die mensen kunnen dus sowieso mee doen, en iemand die niet van plan is om ook maar iets bij jullie te kopen vist achter het net.
Vrijblijvend vind ik het niet echt, het kost geld om aan een prijsvraag mee te doen, dat zie je niet heel vaak 😉
Maar hoe jullie het doen is uiteraard aan jullie zelf. Gelukkig hoeft niet iedereen het overal mee eens te zijn.
@M4GN3T: Ik begrijp het proces van geld verdienen. Ik snap ook dat je je nieuwe website wilt promoten. De uitvoer van hoe jullie dat doen vind ik niet passen. Je gaat een prijsvraag uitschrijven waar je eerst iets voor moet kopen. Noem het dan geen prijsvraag maar onder kopers van wordt een leuke prijs verloot. Daar wringt de schoen. Maar als anderen het wel prima vinden, helemaal top. Hebben die geluk omdat er zoveel mensen afhaken bij deze prijsvraag. Ik had persoonlijk echter een andere route gekozen als jullie zijnde.
@CloudStrifeNL: ik neem je feedback mee, wellicht schept de prijsvraag titel hierin dan verwarring. Van te voren kun je niet alles weten, maar het is indd een prijsvraag voor de klanten van KaartDirect die ook lid zijn van PSX