Bol.com heeft per ongeluk door een systeemfout vroegtijdig exemplaren van The Last of Us: Part II verzonden. Iedereen die dit ‘overkomen’ is heeft een e-mail ontvangen waarin uitgelegd wordt dat het gaat om een fout aan de kant van Bol.com. Er wordt tevens aan de consument gevraagd om niets te delen op sociale media en fora. Bol.com wil namelijk dat de game op die manier een verrassing blijft voor iedereen.

Ontvangers van de game hebben niet alleen vroegtijdig de game van het jaar ontvangen, maar ontvangen ook nog eens een kleinigheidje van Bol.com voor het ‘ongemak’.

Een beperkt aantal gameliefhebbers hebben hun bestelling van The Last of Us 2 al ontvangen van ons. Zoals sommige van jullie weten, is de game daarmee drie dagen voor de officiële releasedatum van vrijdag 19 juni binnengekomen. Dit komt door een systeemfout die wij direct na het ontdekken hebben hersteld.

Hoewel wij ons kunnen voorstellen dat jij hier blij mee bent, vinden we dit erg vervelend voor de producenten van de game. Zij hebben al hun creativiteit en harde werk gestopt in een spectaculaire lancering op vrijdag. Daarom willen we met klem je hulp vragen. Zou je je enthousiasme en details over de inhoud van de game nog niet voor vrijdag 19 juni willen delen op bijvoorbeeld social media en fora? Zo houden we de verrassing voor andere gamers net zo groot als voor jou. We vertrouwen op je medewerking. Om je geduld de aankomende twee dagen beter te kunnen bewaren, ontvang je morgen van ons een kleinigheidje.