Met de nieuwe generatie consoles letterlijk om de hoek, staan veel gamers voor een moeilijke keuze. Een nieuwe (toekomstige) game op de huidige generatie aanschaffen en later (misschien…) een gratis update krijgen voor next-gen, of wachten en de beste versie van de game spelen op de komende consoles.
In het geval van Star Wars: Squadrons hoef je niet te lang na te denken. De creative director achter de game heeft via Twitter namelijk bevestigd dat er geen aparte versie voor de PlayStation 5 op de planning staat. De PS4-versie zal echter wel via backwards compatibility speelbaar zijn op de PS5.
Ben je benieuwd wat je van Star Wars: Squadrons mag verwachten en is dit wellicht zelfs de eerste keer dat je van de game hoort? Check dan de gameplay trailer hieronder of kom hier wat meer details te weten.
Dat straalt weinig vertrouwen uit. Het lijkt ook meer een kleine titel te zijn i.p.v. een triple A release. Het blijft balen dat EA er zo’n potje van heeft gemaakt.
De eerste Battlefront bereikte pas zijn volledige potentieel na alle DLC. De tweede was natuurlijk een drama en de campaign was al helemaal niet om over naar huis te schrijven. Tot slot waren mensen positiever over Fallen Order, maar daar heb ik mij ook kapot aan geërgerd. De basis was goed, maar zo verschrikkelijk buggy. Ik heb op het einde teruggeschakeld van hard naar easy omdat de hit detection en timing niet goed werkte. Snel afgerond en doorverkocht.
ok pass
Lijkt mij een mooie VR game 🙂
Is dat dan niet “forward” compatibility? O_o
@EffeZeikuh: Backwards compatible vanuit PS5 oogpunt zoals genoemd.
Zo wordt het altijd genoemd overigens maar dat wist je vast al. De compatibility wordt vanuit de nieuwe hardware bekeken, en dat is ook het meest zinnig.
@Anoniem-7316: Hij is speelbaar op de PS4 en compatibel met de volgende console, dat wordt gezegd.