Red Dead Online werd onlangs nog voorzien van een flinke update en zodoende konden spelers weer met veel nieuwe content aan de slag. In deze update werd de Naturalist Role geïntroduceerd en deze rol focust zich op het spoorzoeken, onderzoeken en het jagen op dieren.
Ook bracht de update een hele hoop bugfixes, tweaks en meer, maar deze laatste versie van de game is nu ingetrokken door Rockstar vanwege de vele problemen die het veroorzaakt in de online wereld van Red Dead Redemption 2.
Volgens de ontwikkelaar veroorzaakt de laatste update – die bedoeld was om een betere beveiliging en connectie te bieden – namelijk allerlei problemen die niet voorzien waren. Spelers ondervonden juist meer connectieproblemen, dieren die verdwenen en nog veel meer. Ook waren NPC’s opeens spoorloos en zwevende koetsen en onzichtbare paarden waren plots heel gebruikelijk.
Dat is niet de bedoeling en deze problemen zouden nu verholpen moeten zijn, doordat de update terug is gerold. In de tussentijd wordt er hard gewerkt aan een oplossing, zodat de nieuwe uitrol straks wel voor het gewenste resultaat zorgt.
Genialen wanneer het op Singleplayer aankomt. Dwazen wanneer ze online implementeren in hun games.
Zuur, dan maar nog langer wachten haha.
Wat een boutbedrijf is dit geworden… geld op de eerste plek. Kwaliteit daarna.
Vroeger gingen deze twee hand in hand bij rockstar..
Wat een bijzonder intelligente opmerkingen weer…..
@Anoniem-6285:
Geld op de 1ste plek?
Game kwam uit in 2013, PS4 versie in 2015. Samen 120 Euro. Daarvoor kreeg je meer dan 30 updates varierend in grootte. Allemaal GRATIS.
Zou ik Fifa spelen dan zat ik nu al aan mijn 7de *ahem* update. 7 keer 60 Euro. Laat staan de lootboxes.
Je argument raakt kant nog wal.
@Anoniem-1711: Die lootboxes zitten ook in GTA, genaamd Sharkcards.
En mensen klagen in FIFA ook over het feit dat er niks gedaan wordt aan Career mode. De Single player in GTA5 wordt ook niets aan gedaan.
@Anoniem-1711: Iedereen weet dat GTA Online gemaakt is om mensen zoveel mogelijk Shark Cards te laten kopen, gezien de belachelijke economie in de game. Een gemiddelde missie brengt 10k op in 15 minuten terwijl de gemiddelde auto met alles erop en eraan al gauw 2 miljoen kost. Om dan nog maar niet te spreken over de belachelijke bedragen voor kleding, ammo en je personeel/vastgoed.
Ja er zijn manier om een half miljoen in een uur ofzo te glitchen of te grinden, maar de game wordt eigenlijk pas leuk als je de portemonnee trekt of als je geen leven hebt en de hele dag GTA Online speelt…
Rockstar is hetzelfde kaliber geldwolf als oa EA en Activision.
Mvg
@Anoniem-1711: Gratis? Jij denkt dat die gta 5 updates gratis zijn? Zouden ze nog steeds de game updaten wanneer niemand sharkcards koopt? Niks is gratis alles word betaald door kleine kids die sharkcards kopen.