Dat we op de PlayStation 5 veel kortere laadtijden mogen verwachten dan op de PlayStation 4 was ons natuurlijk al langere tijd bekend. Dat neemt niet weg dat het leuk blijft om te zien wat we over een maandje mogen verwachten. In Spider-Man: Miles Morales op de PS5 zijn de laadtijden in ieder geval haast niet bestaand.
Hoe dit is met het opstarten van de game durven we nog niet met zekerheid te zeggen, maar het filmpje in de onderstaande tweet spreekt boekdelen. Op de PlayStation 4 werd je bij het verlaten van een hideout getrakteerd op een laadscherm van circa 18 seconden. In Miles Morales op de PS5 is dit laadscherm gewoon letterlijk weg. De toekomst ziet er schitterend uit.
What happens in Spiderman ps4 when you exit a hideout vs what happens in Miles Morales #PS5 pic.twitter.com/beaByPcvQf
— Droid: (@Alejandroid1979) October 14, 2020
Wel kut voor reviewers want dan kunnen de laadschermen niet meer als minpunt worden ingezet, maar ik vertrouw erop dat daar wel een ander minpunt voor word gevonden.
@Anoniem-8933:
60 fps is te vloeiend -1!! xd
Wel echt een hele mooie verbetering, supersnel het laden op de PS5 🙂
Eerst zien dan geloven. Dit filmpje zegt niks. Zelfde geleuter als bij de release van de ps3 en ps4.
waarom ligt de focus zo op die laadtijden , who cares . zorg er maar gewoon voor dat alles minimaal op 60fps draait
Maar wanneer moet ik nu naar de wc?!?!
Leuk. Maar heeft swingen nou eindelijk goede physics wn gebruikt het de sterkere PS5 ook daadwerkelijk om sneller te kunnen swingen?
Ik denk dat ze swingen niet hebben veranderd/ verbeterd omdat de PS4 versie anders een grote nadeel heeft.
Ik ga dit ooit voor een 10je kopen. Als een Spidey fan is dit echt doodzonde, maar dit is ook wel echt weer achterlijk.
SM2 op de PS2 heeft dus gewoon betere physics. Leuk die laadtijden dan
@Nick-Chronic:
Waarom ligt de focus op frames, laadtijden, graphics terwijl swingen geen physics en momentum heeft?
@Anoniem-8933: wat ze vibden dan vast weer wat anders
@Anoniem-8776:
Ugh weer zo’n zeikerd je ziet het toch
@SpaceDuck:
Ga je dit nu echt bij elke Spider-Man bericht plaatsen? Wat een gejank de hele tijd. Nu weten we het wel
Wel zo fijn, al had dit ook veel eerder gekund. Ze hadden bij PS4 pro makkelijk een SSD kunnen plaatsen. Ze doen zo van ‘Next gen’, maar mijn pa had in 2011 Al een strak en snel SSD schijfje in zijn computer. Toch jammer dat het zo lang duurde.
@SpaceDuck: hebben we hem ook weer hoor met z’n swingen…
Ga je toch lekker naar een dansschool, misschien swingen ze daar wél de pan uit en kun je vrolijk meedoen…
@Anoniem-5089:
Hilarisch!
Het is achterlijk hoe ze dit niet hebben verbeterd en jullie gaan dan weer de messenger aanvallen terwijl ik terechte kritiek geef.
Dit is waarin er 10 jaar triep van Activision uitkwam. Complete troep terwijl de fanboys het bleven kopen en beschermen.
@SpaceDuck: hoe bedoel je? swingen in spiderman was meesterlijk,de vrijheid die je kreeg,tijdens het swingen was echt ongekend.
@SpaceDuck:
Als je het onder elk Spider-Man bericht een lap tekst erover gaat plaatsen ja geen wonder dat mensen je irritant beginnen te vinden
@SpaceDuck: Repost?
@mantequilla: Was echt mooi uitgewerkt idd. Voelde super nice.
@SpaceDuck: tja, daar zit zeker wat in in wat je zegt. Ze hebben het vast wel wat aangepast zodat Miles zijn eigen stijl heeft maar dat is het dan ook wel denk ik.
Cool. 🙂
Eerst bewijzen met andere games. Dit is maar 1 game en zegt niets
@mantequilla: ik snap ook niet wat die space eend zijn probleem is, ik vond spider-man op ps4 een super game, inclusief het webslingeren, maar zal wel aan ons liggen 😉
Mooi die overgang van binnen naar buiten!!!
@Anoniem-8933: bij grote werelden waar je kan snel reizen is een snelle laadtijd heel fijn
Ja want snelle laadtijden is op ps4 niet mogelijk? Ik noem een Ghost of Tsushima. Kunnen veel studio’s nog van leren. En ik snap ook niet wat die wc eend loopt te spacen, alleen al lekker door NY slingeren was heerlijk in Spider-Man
@Anoniem-5165: true shit