Vorige maand werd duidelijk dat Resident Evil 8: Village vanwege een deal tussen Sony en Capcom niet bij Game Pass zou zitten. Nu is er een nieuw bericht naar buiten gekomen die wellicht een reden of één van de redenen geeft waarom Capcom deze deal is aangegaan.
Voor het nieuwste deel in de serie is er gebruikgemaakt van ‘performance capture’, maar de ontwikkelaar heeft daar geen eigen studio voor. Jonathan Cooper van Game Anim heeft via Twitter laten weten dat Capcom daar de studio van Sony Santa Monica voor heeft gebruikt. Daarnaast heeft ook PlayStations eigen Visual Arts & Services Group hun medewerking verleend.
Resident Evil: Village mocap sessions shot on the Sony Santa Monica stage.
Scaling the doorway/set down to later scale up Lady Dimitrescu to match in game is a common technique for larger-than-life characters. https://t.co/FPhqkybtqN
— Jonathan Cooper (@GameAnim) May 9, 2021
Goede move van Sony
Mooi van Sony dat zij dit hebben gedaan voor deze game.
Je voelde ook wel een beetje dat het GoW vibes had kwa camera enzo. Wel tof gedaan allemaal. 🙂
Cool ben aan het genieten
Gisteren aan begonnen op de ps5. Ben nog niet weggeblazen en overtuigend helaas. Soms is het onduidelijk wat je moet doen, en wat je dan uiteindelijk moet doen is eerst een paar minuten als een kip zonder kop rennen en dan gewoon niks.
@Anoniem-4837: Ligt dat dan niet aan jou haha?
Heb de PS5 versie, game gisteren uitgespeeld, 12 uur over gedaan en genoten van elk moment!
Was eerst sceptisch over WEER Ethan, maar nu zie ik waarom weer Ethan. Top verhaal, is RE 7 niks bij, ook qua grootte
@RobanosSmatros: didn’t we all?
@Anoniem-7877: we did not