Ben je nog niet toegekomen om de Hitman-serie te spelen, dan is er wellicht een leuke bundel voor je op komst. IO Interactive zal de drie delen namelijk samen gaan aanbieden als Hitman Trilogy.
De bundel zal op 20 januari beschikbaar worden gesteld voor de PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S en pc. Ben je in bezit van Xbox Game Pass, dan kan je de Hitman Trilogy direct op releasedatum downloaden zonder bij te hoeven betalen.
Op dezelfde datum zal ook ‘Year 2’ van start gaan voor Hitman III. Deze zal onder andere nieuwe modi en ‘elusive targets’ toevoegen. Hieronder valt tevens de introductie van ‘Hitman Freelancer’ wat een nieuwe singleplayer modus is die roguelike elementen, strategie planning en een customizable safehouse zal brengen.
Deze safehouse zal geïntroduceerd worden als nieuwe map en in tegenstelling tot andere maps, heb je hier de vrijheid om het naar eigen stijl in te richten. De opties nemen toe naarmate je meer voortgang boekt in de Freelance modus.
Wat nog meer op de planning staat kan je hieronder bekijken.
Hengelen we even binnen! Thanks gamepass
Nice, gamepass!!!!! Zit al een tijdje te twijfelen om de game te halen.
HDR fix please.
Goede games maar dingen zoals die elusive targets zijn zo saai, zelfde levels met wat kleine tweaks, why bother
Deel 1 ooit eens geprobeerd……..viel bijna in slaap. Zo saai.
De 3 games zijn toch al een soort van bundel?
Deel 1 en 2 zijn in deel 3 te spelen met de access passes…
@Anoniem-3096:
Tof juist, alleen jammer dat je maar één poging kan wagen.
@Anoniem-5494:
Klopt, maar als nieuwkomer wel makkelijk. Kan je het in één keer downloaden. Of mensen die het op disc kopen.
Ga deze game op 20 januari toch weer oppakken, kijken wat er nieuw is maar ook het verhaal opnieuw spelen. Hitman Freelancer lijkt me ook tof
Op de ps5 ondertussen al uitgespeeld, nog maar eens installeren op de Xbox :p
Geen fan van de richting die Hitman is ingeslagen. Het is teveel een verhaallijntje volgen i.p.v. écht je eigen plan trekken. Levels mogen wel eenvoudiger en kleiner zijn. Eigenlijk is het misgegaan zodra ze met episodes gingen werken.
@Anoniem-2652:
Wat zeg jij. Ze zijn juist complexer en geadvanceerd geworden voor de ultieme kill. Te moeilijk voor u of leer plannen. Alles draait om geduld en plannen in deze game.