De lang bestaande SSX serie is al tijden een waar Walhalla voor alle snowboard fans en mensen die gewoon even flink wat trucjes uit willen halen in de sneeuw, maar we werden altijd nog wel een beetje gelimiteerd in de vrijheid en onze fantasie.
Daar zal met de nieuwste SSX titel verandering in komen, want creative director Todd Batty heeft in een interview met Gamespot het volgende te zeggen gehad:
“We’re finally delivering on the fantasy for the player of begin able to trick and ride off anything. In SSX, if you can see it, you can ride it,”
“You can jump off it, you can trick it. If it’s got any kind of edge to it – like the Great Wall here – you can grind it.”
“Gone are the days off oh, there’s a log, and I can grind that log. We are detecting the surface all around the rider and just scanning and looking for sharp edges and if the player requests a grind and it’s sharp enough, you can grind it.”
Dit klinkt weer veelbelovend en wij kunnen nu in ieder geval niet wachten om zelf aan de slag te gaan met de nieuwste SSX. Ook hebben we nog beelden van de pre-alpha demo die speelbaar is op de E3, deze zijn ook hieronder te bekijken samen met het interview.
Ziet er beter uit dan ik dacht.
Ik dacht dat ze de franchise echt zouden verkloten met dit spel, maar het lijkt wel tof 😮
Ik wil een combinatie van realisme en fantasie.
@Dead-M:
je leeft nog :$
hahahha
@ontopic
ik ben wel blij dat het er zo uitziet en niet die dark en extreem stuff van de eerste screens die we zagen, ook hoop ik dat de tegekken music playlist weer terug komt
ziet er indd super uit, kan niet wachten tot januari.
release dag halen, even 7 dagen no-life 24 uur ssx-en <3