Killzone 3 ligt ondertussen al een flink aantal maanden in de winkels. Ondanks het feit dat dit deel de slechtst verkopende Killzone game tot nu toe is weerhoudt dat ontwikkelaar Guerrilla Games er gelukkig niet van om de game te blijven ondersteunen.

Zo zal binnenkort patch 1.11 gelanceerd worden, die een groot aantal fixes met zich meebrengt. De belangrijkste hiervan was een vrij irritante glitch die ervoor zorgde dat de game bevroor na het spawnen. Tevens zijn er een aantal fixes op bepaalde maps. De gehele lijst is hieronder te bekijken, de patch zal ergens in de komende twee weken moeten lanceren.

  • Freezing after respawn will be fixed in 1.11
  • Voice chat for Squads now works properly. If checked, you can only hear and talk to players within you own squad.
  • Co-Op Campaign – Pyhrrus Evac – Ground Zero – Fixed a Hang at the start of a cutscene.
  • Fixed a bug in Custom Games – Body Count – When target was set to 300,  only ’50’ kills were required to end the round. The range has now been changed from “50” “75” “100” “200” “300” to “50” “75” “100” “150” “200” and “250”.
  • MAWLR Graveyard – Operations – During the second objective, the user could access areas of the map that should only be accessible once the objective is completed. This has been fixed.
  • Bilgarsk Boulevard: Fixed a collision issue at the HGH base
  • Stahl Arms – Graphics glitch with the two large pipes hanging in mid-air in the centre of the map.