http://playsense.nl/images/file/img_4ec50c60c5e62.jpg

Als het aan Sony ligt dan is de PSP nog lang niet dood, ook dit najaar adverteert het bedrijf namelijk flink rondom de handheld. De PSP is 7 jaar oud maar nog steeds wordt het apparaat verkocht als zoete broodjes bij de bakker. Sony heeft een nieuwe campagne gestart in Japan genaamd ‘PSP is the Real Deal’, ze hebben er zelfs een website aan toegewijd. Wanneer je de bovenstaande PSP koopt zal je een ‘Coro Coro Comics X PSP collaboration strap’ erbij krijgen die je onder de PSP ziet. Ook adverteert de campagne nieuwe PSP releases van onder andere Little Battler eXperience Boost. Ook wordt de nieuwe PSP line-up die je hieronder ziet flink onder de aandacht gebracht.

De PSP is een stuk minder populair in Europa en Amerika, omdat er ampert nog Westerse games op uitkomen. In Japan is dat alleen compleet anders, waar nog steeds veel games uitkomen voor het apparaat. De PSP is dan ook echt een begrip in Japan geworden die in tegenstelling tot hier in Europa, een ijzersterke line-up kent in dit land.

http://playsense.nl/images/file/img_4ec50e19340d4.jpg