Borderlands art director Jeramy Cooke en concept designer Scott Kester hebben in een meeting tijdens PAX 2012 laten weten dat ieder DLC-pakket dat is uitgebracht voor Borderlands binnen 8 weken is ontwikkeld. Hoewel ze in de eerste instantie niet gerekend hadden op DLC, is het dus nog een hele prestatie dat zij in een vrij korte tijd een sterke DLC wisten te ontwikkelen.
Bij Borderlands 2 zijn de ontwikkelaars echter wel voorbereid op DLC en zij hebben dan ook een systeem ontwikkelt waarmee zij sneller patches en content kunnen toevoegen aan het spel. Dit systeem zou er zelfs voor kunnen zorgen dat Gearbox hun persoonlijke record van binnen 2 uur een 20 uur durende DLC ontwikkelen kunnen verbeteren. Borderlands 2 verschijnt op 21 september voor de PlayStation 3.
“hun persoonlijke record van binnen 2 uur een 20 uur durende DLC”
wut?
@Emile: Inderdaad. Denk dat het daadwerkelijke ontwikkel proces wel langer heeft geduurd dan 2 uur. En dan te bedenken dat de DLC’s ook nog een van de betere DLC’s zijn vergeleken met vele andere games. Maar dat zal vast wel Mad Moxxi geweest zijn :p
De robot op het plaatje doet me denken aan Warhammer 40k de Tau empire haha
@k1ll1ng5pr33:
Ja voor zover ik het begrijp is het Mad Moxxi, daar was alleen maar een map en wat quests+systemen voor nodig, maar dan is het nog heel erg snel.