Vanmorgen konden we jullie vol trots aankondigen dat All Stars: Battle Royale binnenkort haar opwachting zal maken op de PlayStation 3. Deze Nintendo’s Super Smash Bros look-a-like zal hoge ogen gaan gooien op de E3, maar de eerste kleine details zijn nu al naar buiten gebracht.
Zo zal elk personage in de game drie verschillende stages met finishers hebben. Bijvoorbeeld Kratos zal in zijn eerste stage zijn zwaard pakken en iedereen neerslaan die in de buurt komt. In zijn tweede stage gebruikt hij een cyclone attack om iedereen om hem heen te slachten. Tijdens zijn derde stage zal hijzijn Armor of Ares aantrekken om voor chaos te zorgen op het speelveld.
Ook zullen de stages in de game allemaal combinaties zijn van twee verschillende games. Voor zover zijn aangekondigd zijn dit Metropolis, een samenvoeging van Ratchet & Clank met God of War. Sandover Village, een samenvoeging van Jak & Daxter met Hot Shots Golf. Hades, een samenvoeging van Patapon met God of War en Dreamscape, een samenvoeging van LittleBigPlanet en Buzz.
Binnenkort zullen er vast en zeker meer details bekend worden gemaakt en we wachten dan ook vol lof af. De game zal aankomende herfst al haar release moeten vinden.
Crash, Rayman, Sora, Ryu, Jin, Cole, Ico, Jak en Ratchet komen er ook in
Als Crash Bandicoot er in komt weet ik mijn favoriete personage al <3
dat is wel ziek man
Uber gay dit. Sony in charge of originality hier. Is verdomme gewoon een super smash kloon maar dan met niet boeiende karakters en niks vernieuwends. Als je hier naar uitkijkt moet je je schamen.
@Naam…:
post alsjeblieft niet als het geen waarde toevoegt.
OT-
lijkt me een zeer vette game, maar lijkt me meer een minigame die aleen te downloaden valt?
@mausi-gangsta:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit een “mini” game word. Super Smash Brothers Brawl is in vergelijking met andere Wii games 2x zo groot. 8GB in tegenstelling tot 4GB wat de normale Wii games gebruiken.
Uiteraard is dit dan een PS3 game en geen Wii game, maar ik verwacht dat ik een volwaardige game word met (hopelijk) een multiplayer.
@[J]Space: 8GB of 4GB wilt niks zeggen of de game groter gaat worden dan de Wii game. Als ze al de double resolutie gaan gebruiken van de Textures, zit je zo aan de 8GB. Een texture van 2048*2048 zit je al aan de 2mb. Als ze nog een hoger resolutie gaan gebruiken zit je zo aan 4MB. De meeste modellen hebben meer dan 1 texture voor een bebaalde shaders. Een shader met een bump map heeft al minimaal 2 texturen nodig. Als je daarnaast ook nog eens een reflectie wilt toevoegen met een cubemap heb je ook nog eens 6 texturen nodig. maar dan heb je ook nog MP3 bestanden die van hoge kwaliteit moeten zijn. Daarnaast nog models, animaties, shaders, scripts, sounds fx, vocals, text, databases etc… Aan 8GB zit je zo 😉
Dus dit heeft allemaal niks te maken met de content van de gameplay wat je zult gaan krijgen.