Forum

Topic: [TK] Destiny (in nieuwstaat) [PS4]

Anoniem's avatar

Aangezien ik over wil gaan naar alleen digitale games, bied ik het spel Destiny voor de PS4 te koop aan.

Ik heb dit spel vrijwel niet gespeeld.

Vraagprijs: 20 euro (bij inruil voor cash levert dit spel nog 15 euro op)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    Dom ofzo. 10 euro hooguit. Hij is 20 euro nieuw

  2. 12 XP
    meesje's avatar

    Dom ofzo. 10 euro hooguit. Hij is 20 euro nieuw

    Ik zie inderdaad op budgetgading dat ie 20,99 euro bij Bol.com is. (http://www.budgetgaming.nl/game-profile/destiny_PS4.html)
    15 euro vind ik ook best. Bespaart mij een ritje naar de winkel om in te ruilen.

  3. 586 XP
    Zuko's avatar

    Dit is een mening, maar ik moest het gewoon even kwijt, ik vind dit echt afzetterij en hoop dat niemand hier intrapt.
    Hetzelfde voor je andere posts.
    Je prijzen zijn belachelijk, je denkt dat mensen 2e hands games kopen voor de nieuwsprijs van nu.

  4. 425 XP
    jamez's avatar

    Aangezien ik over wil gaan naar alleen digitale games, bied ik het spel Destiny voor de PS4 te koop aan.

    Ik heb dit spel vrijwel niet gespeeld.

    Vraagprijs: 20 euro (bij inruil voor cash levert dit spel nog 15 euro op)

    Dat inruil voor cash voor dat bedrag gaat echt niet op, je gaat daar max. €10,- voor krijgen dan.

  5. 12 XP
    meesje's avatar

    Het is gewoon een website waar je de bedragen kunt opvragen. Ze noemen de inruilprijzen (voor cash en als tegoedbon) en ook hun verkoopprijs. Vorige week was er nog een blijf ps4 gebruiker die voor 18 euro Destiny van iemand had overgenomen.

  6. 168 XP
    voorhoofdchin's avatar

    5 euro inclusief verzenden

  7. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    6 euro incl verzending

  8. 12 XP
    meesje's avatar

    5 euro inclusief verzenden

    Grapjas 🙂

    6 euro incl verzending

    Nog een grapjas 🙂

    Dit topic mag ook op slot. Zojuist ingeruild bij de winkel.