Forum

Topic: CoD:Ghosts graphics

Anoniem's avatar

Dag jongens,

Ik denk er over na om Ghosts te halen. Ik vraag me alleen af of de graphics mooi zijn, want ik wil wel een soort van ‘next-gen feeling’ krijgen bij het spelen op de ps4.

Ik hoor graag hoe jullie erover denken.

GreetZ

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Dan kan je beter bf4 kopen,cod stond nooit bekend om ze gfx en dat is op de ps4 ook zo.

  2. 137 XP
    Iguana_'s avatar

    Ik vind ze op de PS4 er toch wel een stuk mooier en strakker uitzien dan op de PS3 in ieder geval.
    Of het echt next gen is, is een andere vraag.. Denk dat Killzone er dan maar uit weet te halen.

  3. 518 XP
    recsto's avatar

    Dag jongens,

    Ik denk er over na om Ghosts te halen. Ik vraag me alleen af of de graphics mooi zijn, want ik wil wel een soort van ‘next-gen feeling’ krijgen bij het spelen op de ps4.

    Ik hoor graag hoe jullie erover denken.

    GreetZ

    je kan inderdaad beter bf4 halen. ik had hem express de dag van te voren gespeeld op ps3 en toen ik hem op ps4 ging spelen had ik echt wel van holyshit dit ziet er echt tof uit. maar weet niet of je bf4 wel leuk vind. cod zal er zeker wel mooier uitzien op ps4, maar verwacht niet de nextgen feeling. het is en blijft cod zoals cod is. het is een opgepoetste versie van de ps3.

  4. 33 XP
    riico1's avatar

    ik heb cod en bf, ik zou voor bf gaan het is wel algemeen bekend dat bf wat moeilijk is voor beginners maar als je er aan went is het een topgame

  5. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Dag jongens,

    Ik denk er over na om Ghosts te halen. Ik vraag me alleen af of de graphics mooi zijn, want ik wil wel een soort van ‘next-gen feeling’ krijgen bij het spelen op de ps4.

    Ik hoor graag hoe jullie erover denken.

    GreetZ

    sorry voor volgend taalgebruik: Ik kan je maar 1 ding aanraden, en dat is om die kutzooi van activision gewoon te laten liggen waar het hoort. Ik heb me laten overhalen om ghosts te kopen. Heeft welgeteld een half uur in mijn ps4 gezeten, daarna heb ik dit klotespel in mijn kast gegooid.

  6. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Dag jongens,

    Ik denk er over na om Ghosts te halen. Ik vraag me alleen af of de graphics mooi zijn, want ik wil wel een soort van ‘next-gen feeling’ krijgen bij het spelen op de ps4.

    Ik hoor graag hoe jullie erover denken.

    GreetZ

    Ik vind de graphics van Ghosts op de PS4 toch wel duidelijk beter dan voorgaande COD’s op de PS3.

  7. 235 XP
    TheSpecialOne's avatar

    Hmm, aan de ene kant zijn de graphics van bf4 stukken mooier, maar aan de andere kant is het nog maar de vraag of ik battlefield leuk ga vinden. Cod is toch wel van de vertrouwde snelle gameplay (cqb met shotguns etc.).

  8. 371 XP
    Booyah's avatar

    BF4 mag er dan er wel beter uitzien maar het is gewoon niet 100 procent af. Je word af en toe uit de game gegooid. Gamesafes raak je kwijt. Je kan niet eens een eigen squad maken om met je vrienden te spelen. Veel glitches maar ja. Ik ga deze week ook CoD halen dus dan zie ik het wel. Bij CoD gaat het toch niet om de graphics.

  9. 235 XP
    TheSpecialOne's avatar

    BF4 mag er dan er wel beter uitzien maar het is gewoon niet 100 procent af. Je word af en toe uit de game gegooid. Gamesafes raak je kwijt. Je kan niet eens een eigen squad maken om met je vrienden te spelen. Veel glitches maar ja. Ik ga deze week ook CoD halen dus dan zie ik het wel. Bij CoD gaat het toch niet om de graphics.

    Oke top, laat me zeker eff weten hoe jij CoD vindt t.o.v. Battlefield.

  10. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    Als een COD speler zeg ik haal BF4!

  11. 371 XP
    Booyah's avatar

    Oke top, laat me zeker eff weten hoe jij CoD vindt t.o.v. Battlefield.

    Ik krijg hem pas over een paar dagen binnen komt omdat ik hem bij Amazon heb besteld.

  12. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Dag jongens,

    Ik denk er over na om Ghosts te halen. Ik vraag me alleen af of de graphics mooi zijn, want ik wil wel een soort van ‘next-gen feeling’ krijgen bij het spelen op de ps4.

    Ik hoor graag hoe jullie erover denken.

    GreetZ

    Next gen?

    Er zijn nog maar weinig games die next gen zijn. Je kan battlefield dan misschien toch beter nemen ondanks de frostbite engine gewoon maar een upgrade is 😛
    Cod is natuurlijk wel nog stukken beter als je cod gewoon bent. Enkel cod ghosts en bo2 zijn flops.

    Je kan ook killzone eens proberen de mp is nog cava. En die is in next gen fase 🙂

  13. 357 XP
    Mausie's avatar

    Tjaa, zou zeggen haal hem gewoon op vergeleken mrt PS3 versie is die op de PS4 gewoon stukken mooier, en het blijft een heerlijk spel (mijn mening) heb hier COD en Batlefield staan, maar COD blijft het toch gewoon voor mij =P

  14. 235 XP
    TheSpecialOne's avatar

    Tjaa, zou zeggen haal hem gewoon op vergeleken mrt PS3 versie is die op de PS4 gewoon stukken mooier, en het blijft een heerlijk spel (mijn mening) heb hier COD en Batlefield staan, maar COD blijft het toch gewoon voor mij =P

    Hmm okeoke, zou je me kunnnen vertellen hoe groot het verschil is tussen deze twee games qua graphics.

  15. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Hmm okeoke, zou je me kunnnen vertellen hoe groot het verschil is tussen deze twee games qua graphics.

    Het verschil is aanwezig, maar niet grandioos. Alles lijkt gewoon net wat scherper, net wat mooiere.details enzo.

  16. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Ghost is iets voor je eigen smaak. Vind je de gameplay leuk, gewoon kopen. Tis geen next gen, maar dat zijn nog maar weinig games nu.
    Bf4 draait 900P native op de PS4 en ziet er vet uit, ik heb m meer als 300 uur gespeeld. Grote maps, veel chaos en in t begin erg wennen…

    Ik koos duidelijk voor BF (na altijd CoD speler te zijn geweest) omdat CoD met de getweakte MW3 engine kwam aanzetten en heel duidelijk NIET de next gen weg wilde inslaan.
    Voor onze LAN komend weekend heb ik een 2de hands CoD gekocht ter afwisseling..

  17. 357 XP
    Mausie's avatar

    Hmm okeoke, zou je me kunnnen vertellen hoe groot het verschil is tussen deze twee games qua graphics.

    Wat aarjen116 zegt, en anders kijk eens op YouTube staan wel veel vergelijking filmpjes op die het verschil laten zien.

  18. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Wat aarjen116 zegt, en anders kijk eens op YouTube staan wel veel vergelijking filmpjes op die het verschil laten zien.

    Maar pas op, YouTube geeft toch niet een echt 100% realistisch beeld van de graphics. Op je eigen tv is het altijd nog beter. Maar inderdaad, de verschillen zijn op YouTube wel goed te zien.

  19. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Kijk, ik ben misschien een BF fanboy. (Hoewel ik Battlefield 4 op het moment meer Bugfield 4 vind en best wel bagger is, maar goed) Ik heb alleen wel iets wat ik wil zeggen over CoD Ghosts. Ik weet, gezien mijn broertje deze game wél heeft gekocht voor de PS4 en ik deze al meerdere malen met hem gespeeld heb, dat de graphics van Ghosts gewoon echt niet Next gen zijn. Het ziet er mooier uit dan Ghosts op de PS3, vast wel. Maar laatst dacht ik dat mijn broertje MW2 zat te doen op de PS3 (dit speelt hij best veel) terwijl hij eigenlijk CoD Ghosts aan het spelen was op de PS4. En dan maak ik geen grapje nee.

    Toen ik wat langer keek zag ik wel dat het Ghosts was ja, maar mijn punt is dat er niet zo veel verschil is. Op het eerste gezicht merk je namelijk sowieso geen significant verschil aan de graphics hoor. Pas als je beter gaat kijken zie je dat de textures van Ghosts op de PS4 net wat beter zijn dan bij bijvoorbeeld een MW2 op de PS3.

    Maar ga je nou terwijl je aan het gamen bent opeens naar de textures kijken van Ghosts? Nee. En al deed je het wel, de textures van een Battlefield 4 zijn alsnog 10x mooier, dusja. CoD Ghosts is gewoon geen echte Next gen game. Maar dat vind ik ook deels omdat de PS4 versie van Ghosts ook als nadeel heeft dat je maar met twee man maximaal splitscreen kan doen, terwijl je op de PS3 versie gewoon met vier man kan spelen volgens mij… Wat best wel heel raar is als dat inderdaad zo is. Maar goed, dit is dus mijn mening.

  20. 235 XP
    TheSpecialOne's avatar

    Kijk, ik ben misschien een BF fanboy. (Hoewel ik Battlefield 4 op het moment meer Bugfield 4 vind en best wel bagger is, maar goed) Ik heb alleen wel iets wat ik wil zeggen over CoD Ghosts. Ik weet, gezien mijn broertje deze game wél heeft gekocht voor de PS4 en ik deze al meerdere malen met hem gespeeld heb, dat de graphics van Ghosts gewoon echt niet Next gen zijn. Het ziet er mooier uit dan Ghosts op de PS3, vast wel. Maar laatst dacht ik dat mijn broertje MW2 zat te doen op de PS3 (dit speelt hij best veel) terwijl hij eigenlijk CoD Ghosts aan het spelen was op de PS4. En dan maak ik geen grapje nee.

    Toen ik wat langer keek zag ik wel dat het Ghosts was ja, maar mijn punt is dat er niet zo veel verschil is. Op het eerste gezicht merk je namelijk sowieso geen significant verschil aan de graphics hoor. Pas als je beter gaat kijken zie je dat de textures van Ghosts op de PS4 net wat beter zijn dan bij bijvoorbeeld een MW2 op de PS3.

    Maar ga je nou terwijl je aan het gamen bent opeens naar de textures kijken van Ghosts? Nee. En al deed je het wel, de textures van een Battlefield 4 zijn alsnog 10x mooier, dusja. CoD Ghosts is gewoon geen echte Next gen game. Maar dat vind ik ook deels omdat de PS4 versie van Ghosts ook als nadeel heeft dat je maar met twee man maximaal splitscreen kan doen, terwijl je op de PS3 versie gewoon met vier man kan spelen… Wat best wel heel raar is. Maar goed, dit is dus mijn mening.

    De afweging die je dan zou moeten maken is of je een grafisch wat minder spel koopt (maar wat wel soepel loopt), of dat je een spel koopt dat er misschien wel next-gen uitziet, maar dat, zoals jij ook al vertelde, verre van bug-vrij is.

  21. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    De afweging die je dan zou moeten maken is of je een grafisch wat minder spel koopt (maar wat wel soepel loopt), of dat je een spel koopt dat er misschien wel next-gen uitziet, maar dat, zoals jij ook al vertelde, verre van bug-vrij is.

    Mijn vorige post is eigenlijk niet bedoelt om die afweging eruit op te vatten of onder de aandacht te brengen. 😉 Want mijn vorige post is eigenlijk bedoelt om antwoord te geven op de vraag die je in het begin van dit topic stelde:

    Ik denk er over na om Ghosts te halen. Ik vraag me alleen af of de graphics mooi zijn, want ik wil wel een soort van ‘next-gen feeling’ krijgen bij het spelen op de ps4.

    Je krijgt bij CoD Ghosts op de PS4 eigenlijk geen Next Gen gevoel in mijn ogen vanwege de graphics die maar net wat beter zijn dan op de PS3.