Forum

Topic: Firmware 1.51

Anoniem's avatar

Ik heb een zeer korte veaag, daarna mag er van mij een slotje op dit topic. Ik wil mijn ps4 firmware als hij uit is via usb updaten. Werkt de firmware van de Amerikaanse site : http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps4/ ook op PAL ps4’s? Daar heb ik eigenlijk nog niets over gehoord en heb geen zin mn ps4 te verkrachten!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 362 XP
    Coelers's avatar

    Lijkt me wel.
    De firmware wordt sowieso gecontrolleerd voordat deze wordt geinstalleerd.
    Verder dacht ik dat de PS4 regiovrij was?

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Deze week komt de Europese versie online. Zou daar dus nog eventjes op wachten.

  3. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    weet iemand dan of je eerst 1.50 moet installeren en dan de 1.51 of is de 1.51 alleen maar nodig

  4. 382 XP
    e-man's avatar

    Dank voor de reacties. Ik wacht dan nog even op de europese versie!

  5. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    weet iemand dan of je eerst 1.50 moet installeren en dan de 1.51 of is de 1.51 alleen maar nodig

    Ik ga er vanuit dat je gewoon 1.51 erop kan knallen

  6. 330 XP
    monoliet's avatar

    Ik ga er vanuit dat je gewoon 1.51 erop kan knallen

    inderdaad gewoon de laatste versie

  7. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Je kunt de 1.51 er gewoon meteen opzetten. Dat gaf PlayStation Nederland aan via Twitter. Had er al naar gevraagd.

    Waarschijnlijk kun je gewoon de Amerikaanse versie erop zetten, maar ik zet voor de zekerheid de Europese versie op een stick. Vervang namelijk meteen de harde schijf met een 1 TB SSHD.

  8. 40 XP
    nrm01's avatar

    moet het nou perse met een usb of kan je het ook gewoon met de ps4 zelf, zoals op de ps3

  9. 49 XP
    tomboere's avatar

    moet het nou perse met een usb of kan je het ook gewoon met de ps4 zelf, zoals op de ps3

    Het kan gewoon zelf op de ps4 maar waarschijnlijk download iedereen dan op de 29 en dan kan het heel erg lang duren voordat je update geïnstalleerd is en als je em nu alvast download is het waarschijnlijk in een paar minuten klaar

  10. 40 XP
    nrm01's avatar

    Het kan gewoon zelf op de ps4 maar waarschijnlijk download iedereen dan op de 29 en dan kan het heel erg lang duren voordat je update geïnstalleerd is en als je em nu alvast download is het waarschijnlijk in een paar minuten klaar

    oke bedankt

  11. 58 XP
    SunKillMoon's avatar

    Wordt de link ook in deze topic gepost? Dat zou wel erg handig zijn.

  12. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Googlen is moeilijk hé!

    http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps4/pc_update/index.htm
    /

    Dat is de Amerikaanse update, niet de Europese. Moeilijk hé

  13. 53 XP
    TheDutchGamer's avatar

    Amerikaanse & Europese update zijn indentiek aan elkaar.
    Dus maakt helemaal niets uit.

  14. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Amerikaanse & Europese update zijn indentiek aan elkaar.
    Dus maakt helemaal niets uit.

    Playstation NL zegt zelf dat je op de EU versie moet wachten. Verschijnt donderdag

  15. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    layStation Europe community manager Chris Owen has said via Twitter that EU residents will be able to pre-download the firmware from ‘Thursday lunchtime’ when it goes live via the EU PlayStation website.

  16. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Wat doet deze update eigenlijk,… Ik kan daar vrij weinig over terug vinden?
    Of zijn het enkel bugfixes & update’s e.d.?

  17. 53 XP
    TheDutchGamer's avatar

    Playstation NL zegt zelf dat je op de EU versie moet wachten. Verschijnt donderdag

    Hmmhmm, toch is EU PS4UPDATE & US PS4UPDATE Indentiek.
    Hoe zou dat nou komen?
    Het is hetzelfde.
    Uit eindelijk maakt het helemaal niets uit want je hebt de console toch pas vrijdag.

  18. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    De eu versie is ook uit

    Ik dacht dat die morgen zou komen, maar hij staat op de stick. Thanks

  19. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    De eu versie is ook uit

    http://nl.playstation.com/home/news/articles/detail/item663685/De-PS4-systeemsoftware-bijwerken/

    bedankt voor de zekerheid toch maar gedownload