Forum

Topic: psp3 + tv

Anoniem's avatar

Hi,

I just got a psp3. I have a LCD that I can connect to the internet (not wireless). Do I have to connect my tv AND the psp3 to the modem or is either one enough?

Thank you for your answer

javvh

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    You only have to connect youre PS3 to the internet.

    Why do you speak english? This is a dutch forum.

  2. 88 XP
    Fynxx's avatar

    Maybe he’s talking about a PSP3000 and not a PS3 because there’s no psp3:P

    And lol it’s a dutch forum:P

    Don’t bitch on my english it’s not the best:P

  3. 451 XP
    Florian's avatar

    Do you mean a PSP3000?

  4. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Maybe fockt ie je gewoon hard xD Dit is een spam bot volgensmij:P PSP3? xD Wireless verbinding met je TV? xD WTF 😛

  5. 5 XP
    janvhh's avatar

    Sorry voor het Engels, maar mijn Nederlands is niet zo goed.
    Dank voor jouw antwoord. Maar als ik psp3 op internet aansluit, kan ik ook interneten via mijn tv ?

    groetjes

    janvhh

  6. 5 XP
    janvhh's avatar

    Wat mijn systeem betreft, het is een PS3 (de allerlaatste versie)

    groetjes,

    Jan

  7. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    Wat mijn systeem betreft, het is een PS3 (de allerlaatste versie)

    groetjes,

    Jan

    en jij kan geen Nederlands zeg je:P
    No offence, maar je Nederlands is gewoon goed toch?;)

    Als je je PlayStatoin 3 verbindt met de modem, en dat dus gaat instellen, voldoet dat om te internetten op je Tv. Althans, ik denk dat je dat bedoelde;)?

  8. 5 XP
    janvhh's avatar

    Dank voor jouw antwoord. Vergis je niet, mijn NL is niet zoooo slecht, maar jij zal een boel Franse zinsopbouw erin vinden (plus al de fouten met “dit, dat, deze, enz.).
    Wat de ps3 betreft, ik wil inderdaad ook interneten via mijn tv (bv ook gewoon surfen op het net). De ps3 is wireless, de tv niet. Ik heb geprobeerd de ps3 (wireless) aan te sluiten… lukt niet. Ik ga nu proberen de ps3 met draad aan te sluiten en hopen dat het lukt.
    Nogmaals dank voor jouw antwoord.
    Jan

  9. 704 XP
    Boemtje's avatar

    Dank voor jouw antwoord. Vergis je niet, mijn NL is niet zoooo slecht, maar jij zal een boel Franse zinsopbouw erin vinden (plus al de fouten met “dit, dat, deze, enz.).
    Wat de ps3 betreft, ik wil inderdaad ook interneten via mijn tv (bv ook gewoon surfen op het net). De ps3 is wireless, de tv niet. Ik heb geprobeerd de ps3 (wireless) aan te sluiten… lukt niet. Ik ga nu proberen de ps3 met draad aan te sluiten en hopen dat het lukt.
    Nogmaals dank voor jouw antwoord.
    Jan

    Maak tog niet man niemand is perfect:). Gwn lekker Nederlands praten mij Nederands is ook niet het beste van het beste:$

  10. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    bijna elke nederlander spreekt niet volledig nederlands 😛