Forum

Topic: Ban + IP block

Anoniem's avatar

Ik snap niet waarom PSX-SENSE mijn E-maltjes negeert. Een vriend stuurde een vraag via de E-mail omdat ik zomaar gebanned ben (RobinGoncalves) en die kreeg meteen antwoord, waarin stond dat PSX SENSE geen informatie geeft over leden aan andere leden.

“We verstrekken geen informatie over leden aan andere leden.
Kind Regards / Met Vriendelijke Groet,
Roy Wijkstra”

Toen ik 2 mailtjes stuurde werd ik genegeerd en voor dat ik het wist was mijn IP adres geblokkerd. Wanneer krijg ik nou antwoord en waarom is RobinGoncalves gebanned en mijn IP adres geblokkeerd?

Berichten verwijderen gebeurd constant maar even snel een mailtje met een uitleg komt er niet..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Wellicht dat je vriend de regels (herhaaldelijk) heeft overtreden? Dat resulteert vrij snel in een ban. Daarnaast kan ik me heel goed voorstellen dat jij geen info krijgt. Je hebt wel te maken met iemand zijn gegevens en die mogen niet zomaar aan een derde worden gedeeld. Daar moet PSX zich aanhouden. Zeker niet als het gaat om een ban, waarin toch vaak belastende informatie achter zit. Hoe kunnen zij nou nagaan dat jij zijn vriend bent? Dat kan je gewoon niet betrouwbaar checken over het internet.

    Ik denk dat je vriend wel weet waarom hij een ban heeft gekregen, want je krijgt altijd eerst een waarschuwing. Anders was het zo erg dat hij het echt nog wel weet waarom.

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Je krijgt bij het inloggen de reden van je ban te zien en hoe lang je ban nog duurt, je mailtjes heb ik overigens nooit gekregen. Ook niet nodig om hier een topic over te openen, beetje aandachttrekkerij. Je weet drommels goed dat er een PM-functie bestaat.

    Bij deze dus een slotje.