Forum

Topic: Draadloos gamen!!

Anoniem's avatar

Dag ps3’ers sins ik mijn ps3 heb game ik altijd op de gewone internet kabel die overal in het huis verspreid ligt. Maar ik heb nu een laptop gekocht en met die draden zeulen is geen lachertje dus heb ik beslist om zelf een draadloos internet te gaan kopen dit bedoeld voor ps3 en laptop. Deze namelijk D-link DIR-615 (http://www.dlink.com/products/?pid=565). Mijn vraag is heeft iemand ervaring met deze draadloos netwerk router of gewoon algemeen draadloos gamen. :joystick:

Iedereen die me helpt 😉 bedankt:surrender:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Als ik jou was, zou ik voor de Sitecom Gaming Router gaan (zie Gamekings.tv (Hardwarewoensdag van vandaag) voor meer info). Deze router houdt al het media verkeer tegen als je aan het gamen bent, bij het gamen gaat dat allemaal voor.

  2. 165 XP
    bjcrosserke's avatar

    Als ik jou was, zou ik voor de Sitecom Gaming Router gaan (zie Gamekings.tv (Hardwarewoensdag van vandaag) voor meer info). Deze router houdt al het media verkeer tegen als je aan het gamen bent, bij het gamen gaat dat allemaal voor.

    Ziet er leuk uit !! maar uuh het prijskaartje is nu ook niet wat ik zoek: http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=3439

  3. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Ik zou voor de Eminent 300N router gaan, die heb ik ook

    Krijgt op kieskeurig.nl een 9.8 😀

    http://www.kieskeurig.nl/draadloze_router/eminent/wlink_300_wireless_n_router/344156/

    Er staat 90 euro, maar goed zoeken en hij is al gouw 60 a 70

  4. 63 XP
    Rullez's avatar

    Als ik jou was, zou ik voor de Sitecom Gaming Router gaan (zie Gamekings.tv (Hardwarewoensdag van vandaag) voor meer info). Deze router houdt al het media verkeer tegen als je aan het gamen bent, bij het gamen gaat dat allemaal voor.

    En weet je wat het gevolg ervan is als al het media verkeer tegen word gehouden? Je heb dan geen internet verbinding meer op je laptop of andere apparaten die gebruik maken van je draadloos netwerk.

  5. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Jah, inderdaad Rullez

    dat is gewoon een router voor gameverslaafden, niet anders

  6. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    ik zou gewoon je ps3 op kabel laten, is de beste verbinding die je kunt wensen 😛

  7. 31 XP
    Endrix's avatar

    ik game draadloos en het is perfect, ging van LAN naar draadloos en er is geen verschil ook niet met demo’s downloade… ik heb standaard router die ik van mijn internet provoder heb gekregen

  8. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Heb een linksys router, en ben vaak de host dus verbinding is goed! Gaming router niet nemen zeker niet als je een goede snelle verbinding hebt. Ik kan downloaden, online gamen en programma gemist kijken dat alles tegelijk zonder problemen.

  9. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    ik game draadloos en het is perfect, ging van LAN naar draadloos en er is geen verschil ook niet met demo’s downloade… ik heb standaard router die ik van mijn internet provoder heb gekregen

    ligt er ook aan hoe ver je van je router zit.. wij hebben een vrij groot huis dus ik zit er wel 20 meter vanaf

  10. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    20 meter zijn ruim 3 huizen naast elkaar xD

  11. 21 XP
    rubbereend's avatar

    eminent is bagger en sitecom is nog baggerer dan de eminent router.

    vooral niet ÊÊn van de twee bovenstaande routers nemen!

  12. 165 XP
    bjcrosserke's avatar

    allemaal goed en wel maar je moet weten me ouders zijn tegen draadloos (stralingen) maar ik mag toch een klein routertje kopen !! Trouwens is het alleen om 2 laptops en 1ps3 mee te laten werken!!
    Ik heb eens gezocht en er zijn niet zo goeie reacties van die router die ik in het begin vermelde !!
    Maar toen vond ik deze, een beetje duurder… en iets beter.
    http://www.hcw.be/p.aspx?p=P1364
    Hij is trouwens gemaakt voor grote huizen zeggen ze!! En dat heb ik nodig want ons huis heeft 3 verdiepingen en heeft toch een zeer grootoppervlak!!

  13. 53 XP
    the-bad-bom's avatar

    ik heb een sitecom en hij doet het altijd goed terwijl we hier toch met 4 laptops en een ps3 op internet zitten

  14. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    allemaal goed en wel maar je moet weten me ouders zijn tegen draadloos (stralingen)

    waarom dat? xD

  15. 165 XP
    bjcrosserke's avatar

    waarom dat? xD

    Citaat : “er is nog niets bewezen of het slechte gevolgen kan hebben of niet”

  16. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Heb zelf de goedkoopste van NETGEAR gekocht, en die werkt naar een paar jaar nog steeds perfect ( van beneden tot zolder) Het merk Linksys gaat erg snel stuk en geeft er veel problemen…teminste dat was 3 jaar geleden zo, en daarom heb ik toen voor NETGEAR gekozen.

  17. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Ik weet niet, maar die van Eminent is gewoon goed ofsoo hoor, rubbereend, ga lekker in bad met je eendjes spelen ofsoo

  18. 165 XP
    bjcrosserke's avatar

    Ben vandaag eens naar mijn plaatstelijke pc-boer geweest en hij radde mij deze aan
    http://www.hcw.be/p.aspx?p=B9822&folder=yes
    Iemand hier ervaring mee??:shrug:

  19. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Citaat : “er is nog niets bewezen of het slechte gevolgen kan hebben of niet”

    zoiets heb ik nog nooit gehoord :hypo:

  20. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    20 meter zijn ruim 3 huizen naast elkaar xD

    10 meter dan XD

  21. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Misschien hebben ze wel zesde zintuig ofsoo. Maar het slaat nergens op, want volges mij heb minimaal 1 miljard mensen wel is die straling van een router “gevoeld”, nouw daar heb niemand spontaan kanker ofsoo van gekregen (uiteraard bedoel ik dit niet spottend/scheldend)

    Maarja, er zijn mensen…….. 😛