Forum

Topic: Windows automatische updates

Anoniem's avatar

Ik kan geen wijzigingen meer aanbrengen in het automatische update menu van me windows xp computer:O het is zo helemaal grijs van dat het geblokkeerd is en dat je er niks aan kan veranderen:( Weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken zodat ik wel weer wijzigingen aan kan brengen in dit menu???

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 110 XP
    Marshall's avatar

    Heb je wel een legitieme versie van windhoos. Misschien dat dat het probleem is.

  2. 281 XP
    ZyphoX's avatar

    Ben je adminstrator/beheerder?? Anders kan je bijna niets doen met je pc.

  3. 6677 XP
    Myx's avatar

    Heb je wel een legitieme versie van windhoos. Misschien dat dat het probleem is.

    Daar ligt het nooit aan.

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Misschien heb je last van het conficker virus. Het is vrij makkelijk te verwijderen trouwens.

  5. 561 XP
    Stefz0r's avatar

    Heb net een site gevonden waarop iemand een bestandje had geplaatst en door dat te downloaden en uit te voeren doet hij het nu wel weer:D dus dit topic kan gesloten worden:lock:

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Heb net een site gevonden waarop iemand een bestandje had geplaatst en door dat te downloaden en uit te voeren doet hij het nu wel weer:D dus dit topic kan gesloten worden:lock:

    Was het nou uiteindelijk dus dan toch het Conficker virus?

  7. 1077 XP
    robinginkel's avatar

    had ook last van dat vrius is nu weg:D