Forum

Topic: [OOT] Uncharted 3

Anoniem's avatar

jaja de naam zegt het al !!! :happy:

E3 2011:

Desert Demo:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Was er hier nog geen van :O belachelijk 😐
    Komt echt in een kut tijd, of te wel. IK HEB GEEN GELD :'(

  2. 8859 XP
    7th-son's avatar

    had em samen met battlefield 3 in amerika besteld, 2 verschillende leveringen, 1 keer verzendskosten betaald haha
    en daarnaast zijn de games dan maar 40 euro ipv ca 60 euro

  3. 875 XP
    Esromeron's avatar

    Zojuist op niveau moeilijk uitgespeeld. Klinkt kort, maar moest noodgedwongen de hele dag in bed blijven, dus wat ga je dan doen? Juist, gamen tot je er bij neervalt. Heb er dus wel heel wat uren ingestoken, met slechts enkele korte pauzes.

    De singleplayer is echt verbluffend mooi. Ik ga verder niks spoilen, maar zeker weer de moeite waard!

  4. 8859 XP
    7th-son's avatar

    vind je het niet zonde om spellen zo snel uit te spelen als je em net hebt?

  5. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Ik ben ook bezig met m uitspelen kunnen jullie al online?

  6. 875 XP
    Esromeron's avatar

    vind je het niet zonde om spellen zo snel uit te spelen als je em net hebt?

    Ik begrijp goed wat je bedoeld, maar er gaat toch een keer een moment komen dat je het uitspeelt. Heb me er enorm mee vermaakt iig! Ga het nogmaals proberen op verpletterend, dat zal wel iets meer tijd in beslag nemen 😉

    Ik ben ook bezig met m uitspelen kunnen jullie al online?

    Nope, ben bang dat dit pas op de officiele release datum gaat werken.

  7. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Ik begrijp goed wat je bedoeld, maar er gaat toch een keer een moment komen dat je het uitspeelt. Heb me er enorm mee vermaakt iig! Ga het nogmaals proberen op verpletterend, dat zal wel iets meer tijd in beslag nemen 😉

    Nope, ben bang dat dit pas op de officiele release datum gaat werken.

    Ja daar was ik al bang voor! Welk Chapter zijn jullie? ik ben bij Chapter 8

  8. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    ik ben gister bij chapter 7 gekomen en toen maar voetbal gaan kijken 😀

  9. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    ik ben gister bij chapter 7 gekomen en toen maar voetbal gaan kijken 😀

    Twente 2-2 PSV! :'(
    Twente <3
    Oke, back on topic :$:$

  10. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ben nu bij chapter 11 op verpletterend, met een beetje mazzel over 2 dagen platinum haha. Deel 1 en 2 had ik ook ik in 3 dagen platinum:p

  11. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ben nu bij chapter 11 op verpletterend, met een beetje mazzel over 2 dagen platinum haha. Deel 1 en 2 had ik ook ik in 3 dagen platinum:p

    Ik ook xD moet deel 3 nog ff kopen xD

  12. 149 XP
    riinyosa's avatar

    Wat ik zelf een klein beetje mis is dat de game niet als zijnde Engelstalig kan worden gespeeld met NL subs.
    Bij Uncharted 2 was dit wel mogelijk maar anders moet je het doen met de NL’se nasynchronisatie.
    Dat is niet iets om blij van te worden.

  13. 8859 XP
    7th-son's avatar

    system settings van je ps3 op engels zetten werkt toch ook?

  14. 149 XP
    riinyosa's avatar

    Dat hoeft nog eens niet; bij het opstarten van de game vraagt ie automatisch welke taal je wil hebben.
    Maar als je dan de subs aanzet zijn deze in het Engels terwijl je in deel II voor NL subs kon kiezen.

  15. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Wat ik zelf een klein beetje mis is dat de game niet als zijnde Engelstalig kan worden gespeeld met NL subs.
    Bij Uncharted 2 was dit wel mogelijk maar anders moet je het doen met de NL’se nasynchronisatie.
    Dat is niet iets om blij van te worden.

    In het hoofdmenu van Uncharted zelf. Als je verhaal, co-op en multiplayer hebt, moet je op vierkantje drukken, daar kan je dan bij de taal de stemmen op engels zetten;)

    Yes! uitgespeeld op verpletterend! morgen ff de schatten halen en dan Tsjakka! Platinum nr. 19:D

  16. 149 XP
    riinyosa's avatar

    In het hoofdmenu van Uncharted zelf. Als je verhaal, co-op en multiplayer hebt, moet je op vierkantje drukken, daar kan je dan bij de taal de stemmen op engels zetten;)

    Yes! uitgespeeld op verpletterend! morgen ff de schatten halen en dan Tsjakka! Platinum nr. 19:D

    Met de taal op Engels zetten heb ik geen probleem; wel bij het krijgen van de NL subs.
    Respect voor het uitspelen op verpletterend.
    Als je het spel voor de 1e maal op verpletterend uitspeelt; unlock je dan automatisch de lagere trophies (makkelijk en normaal) of dien je daar een andere savegame voor aan te maken en de game van voren af aan te spelen?

  17. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Met de taal op Engels zetten heb ik geen probleem; wel bij het krijgen van de NL subs.
    Respect voor het uitspelen op verpletterend.
    Als je het spel voor de 1e maal op verpletterend uitspeelt; unlock je dan automatisch de lagere trophies (makkelijk en normaal) of dien je daar een andere savegame voor aan te maken en de game van voren af aan te spelen?

    Bij al de andere kreeg je die gewoon. Dus neem aan bij deze ook 🙂

  18. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Je moet hem eerst op normaal uitspelen voordat je hem op verpletterend kan spelen

  19. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Je moet hem eerst op normaal uitspelen voordat je hem op verpletterend kan spelen

    Nee eerst op hard dan krijg je verpletterend

  20. 875 XP
    Esromeron's avatar

    Nee eerst op hard dan krijg je verpletterend

    Van een vriend vernomen dat normaal ook volstaat. Heb ik al die moeite op hard voor niks gedaan xD.
    Verpletterend gaat helaas wat moeizamer, maar we komen er wel!

  21. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Je kan hem gewoon op normaal uitspelen als je verpletterend wilt spelen, het kan zelfs met makkelijk. Want in de multiplayer staat dat je co op arena op een willekeurig niveau iets kan uitspelen, zodat hij ook op verpletterend wordt unlocked

  22. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    net uncharted uitgespeeld op hard, was soms toch wel moeilijk.