Forum

Topic: Sly cooper trylogie cross buy

Anoniem's avatar

Hallo iedereen,
Sly cooper trylogie is net uit gekomen voor de PS vita en ik heb gehoord dat hij cross buy is.
Maar ik heb de sly cooper trylogie al lange tijd geleden gekocht voor de PS3.
Kan ik het spel nu ook gratis krijgen voor de PS vita?
Zo ja hoe werkt dit dan.
Mvg Dennis

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 192 XP
    Chrisinator's avatar

    Hij is cross-buy als je de PS3 versie digitaal heb aangeschaft in de PS Store. Dan zou je nu dus de PS Vita versie gratis kunnen downloaden. Heb je de disc versie dan zou je hem opnieuw moeten kopen voor PS Vita.

    Ik heb trouwens de disc versie maar ik kon gewoon Sly Cooper 1 gratis downloaden voor PS Vita?? Dit snap ik weer even niet hoe dit zit?

    Laat maar, volgens mij deel 1 een keer in IGC gekregen geloof ik.

  2. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Ik heb hem vandaag binnen gekregen op de vita maar de trophies komen er niet bij terwijl ik al op 30%trophies zit van sly 1?? Chrisinator ook dit probleem of iemand anders??

  3. 192 XP
    Chrisinator's avatar

    Ik heb hem vandaag binnen gekregen op de vita maar de trophies komen er niet bij terwijl ik al op 30%trophies zit van sly 1?? Chrisinator ook dit probleem of iemand anders??

    Denk niet dat deze trilogy cross-save is zoals thieves of time.

  4. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Denk niet dat deze trilogy cross-save is zoals thieves of time.

    Nee daarom juist op de ps3 heb ik hem al platinum , ik heb al een trophie of 10 gehaald maar ik blijf op het zelfde aantal totaal trophies staan ,net met playstation helpdesk gebeld ze wisten het ook niet 🙁
    De game staat wel in me vita trophie lijst maar niet in me totaale lijst vaag..

  5. 192 XP
    Chrisinator's avatar

    Nou ik kan niet synchroniseren met de server error NP-10234-0

  6. 483 XP
    Klart's avatar

    Nou ik kan niet synchroniseren met de server error NP-10234-0

    Sony moet ze nog activeren. Geen zorgen.

  7. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Sony moet ze nog activeren. Geen zorgen.

    Raar man dat moeten ze toch doen als de game uit is, dit is niet goed voor me trophiehunter hart

  8. 192 XP
    Chrisinator's avatar

    @ WilliWonka

    Gister na Sly voor het eerst even Smart Ass gespeeld en 1 trophy gehaald en inderdaad Sly staat er niet onder bij meest recente.
    Krijg ook nog steeds die error code…

  9. 26 XP
    dennis15510's avatar

    Wat jammer dat ik de game nog een keer moet kopen 🙁

  10. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Wat jammer dat ik de game nog een keer moet kopen 🙁

    Hoef niet als je de disc versie hebt ik heb hem digitaal gekocht en dan werkt het niet als het goed is maar ik heb meerde berichten gelezen dat mensen met disc gewoon gratis de vita versie konden downloaden

  11. 483 XP
    Klart's avatar

    Hoef niet als je de disc versie hebt ik heb hem digitaal gekocht en dan werkt het niet als het goed is maar ik heb meerde berichten gelezen dat mensen met disc gewoon gratis de vita versie konden downloaden

    Euh, het is net omgekeerd hoor: als je de digitale versie hebt op PS3, kan je die op Vita downloaden (en omgekeerd). Heb je de PS3-disc, heb je pech.

  12. 26 XP
    dennis15510's avatar

    Niet echt eerlijk maar je moet er maar mee leven