Forum

Topic: GTA 4 Online Trophies

Anoniem's avatar

Hey, ik ben bezig met platinum voor GTA 4 en hoef nog de volgende trophies:

Fly The Co-op You completed “Deal Breaker”, “Hangman’s NOOSE” and “Bomb da Base II” in time.
Top Of The Food Chain
You successfully killed 20 players with a pistol in a deathmatch.
Top The Midnight Club
You won 20 different multiplayer standard races.
Auf Wiedersehen Petrovic You won in all variations of multiplayer games.
Wanted Online rang 10

Met Top Of The Food Chain en Fly The Co-Op zou iemand mij wel kunnen helpen. Voeg me toe: TonRSW

Gr. PS3Ton123:)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Top of the Food Chain heb ik al, join gewoon een online deathmatch (geen team deatchmatch) en dan gewoon bij je pistool blijven en knallen. Zelfmoordacties haalt er eentje af dus als je 19 hebt en je maakt zelfmoord zijn het er 18.
    Succes. 😉

  2. 20 XP
    PS3Ton123's avatar

    Oké, strax toch maar ff proberen. Thanks 😉

    EDIT: geprobeerd, maar angezien niet zo’n expert ben doe ik het toch liever met iemand samen en dat we elkaar gewoon laten killen:$

  3. 451 XP
    Florian's avatar

    ik wil je wel helpen..xD ik zal je toevoegen..;)

  4. 20 XP
    PS3Ton123's avatar

    oké, thanks:yahoo:

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    - Wanted Online rang 10

    Ik denk dat we je hierbij niet kunnen helpen, gewoon veel online spelen, welke mode maakt niet zoveel uit en veel “punten” halen en zo gaat je ranking naar omhoog, maar zal wel een tijdje nemen voor die tot 10 geraakt. 🙂

  6. 20 XP
    PS3Ton123's avatar

    Ik zeg ook “Met Top Of The Food Chain en Fly The Co-Op zou iemand mij wel kunnen helpen. Voeg me toe: TonRSW”. Met Wanted kan niemand me idd helpen. Ik ben btw pas rang 3 🙁

  7. 451 XP
    Florian's avatar

    nou ik doe slechter..xD maar ik zla je toevoegen dan helpen we elkaar..xD

  8. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Rang 10 haal je het best met Deal Breaker op Hard of Medium.

  9. 74 XP
    steven2610's avatar

    ik heb de fly co op ook al meerdere malen geprobeerd maar het is wel moeilijk hoor je moet snel zijn als iemand wilt proberen stevenlemmens is men psnetwork account voeg me maar toe

  10. 14 XP
    cinema's avatar

    Rang 10 haal je het best met Deal Breaker op Hard of Medium.

    Dit is onzin, je haalt level 10 met hangmans noose op hard, je hebt 3 vrienden nodig, 2 schieten een haalt met dat karretje de heli als hij dan is aangekomen met de heli moeten de 2 gasten klaar zijn met schieten en dan kan je petrovic naar de bestemming brengen dat is 4500 in 2 minuten.( ik weet dit uit ervaring want ik heb gta platinum )

  11. 2 XP
    MrGangstaQ's avatar

    Heb iemand gevonden die me gaat helpen