Forum

Topic: Samsung Galaxy S5 of LG G3?

Anoniem's avatar

Hey iedereen, ik ga dus een nieuwe telefoon halen en ik vraag me af of jullie tips kunnen geven en eventueel persoonlijke ervaringen met de telefoons.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Mijn ervaring met lg is dat er later geen updates meer voorkomen.
    En de s5 is niet echt bijzonder

  2. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    LG is sinds de nexus lijn veel beter geworden,kijk maar naar G2.En voor updates hoef je geen zorgen meer te maken bij LG G3,samsung zou ik overslaan door de trage touchwizz.

  3. 242 XP
    Xnator's avatar

    De LG G3 is wel een fancy telefoon. Het heeft wel alles wat een high telefoon wel moet hebben. Samsung word steeds minder. Ze lijken te graag overal de eerste te zijn met nieuwe features etc. Ze experimenteren, kijken of het aanslaat, en komen weer zoveel weken of kleine aantal maanden later met een andere telefoon. Als je nou als fabrikant weet wat het publiek weet maak je toch een telefoon wat ook gevraagd is xD Maar goed, chech anders de review van SoldierknowsBest. Hij heeft altijd nice reviews 😀

    http://www.youtube.com/watch?v=Ldgqsrp7Q78&app=desktop

  4. Redacteur - 629 XP
    Assasination-G's avatar

    Heel erg bedankt voor de reacties, ik zal alles in overweging nemen in mijn uiteindelijk besluit!

  5. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    Ik had voorheen bijna altijd Samsung telefoons maar heb nu al een langere tijd de LG G2 (helaas niet de G3).
    Ik ben super blij met deze telefoon, heb nog nooit een telefoon gehad waar ik zo tevreden mee was.

    Helaas is de batterij bij de G3 iets minder goed maar het lijkt mij dat het verder een geweldige telefoon moet zijn als het ook maar iets lijkt op de G2.
    Mijn volgende telefoon word dan ook vrij zeker de G4 (of wat die ook maar gaat heten).
    En sowieso nooit weer een Samsung voor mij. Troep.

  6. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Ik zou voor de S5 gaan.

  7. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik heb zelf de G3 sinds vorige week en het is echt een super vet en fijn toestel, erg snel, veel geheugen, 4G, goede videochip en een retegoede camera!

    Wat die updates betreft had ik ergens gelezen dat dat bij de G3 niet zo zou zijn.

  8. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Mijn ervaring met lg is dat er later geen updates meer voorkomen.
    En de s5 is niet echt bijzonder

    Mijn ervaring is anders, paar dagen geleden kreeg ik update 4.4.2 voor de LG-G (1) en voor m’n Note 2014 is die update er nog steeds niet.
    Touchwizz is erg zwaar en vreet veel van je telefoon/tablet.

    Weet ook niet of de S5 NFC heeft.. De Note 2014 tablet in ieder geval niet.
    Erg jammer wat mijn LG-G en zelfs m’n LG 4×4 heeft deze functie.

  9. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Mijn ervaring is anders, paar dagen geleden kreeg ik update 4.4.2 voor de LG-G (1) en voor m’n Note 2014 is die update er nog steeds niet.
    Touchwizz is erg zwaar en vreet veel van je telefoon/tablet.

    Weet ook niet of de S5 NFC heeft.. De Note 2014 tablet in ieder geval niet.
    Erg jammer wat mijn LG-G en zelfs m’n LG 4×4 heeft deze functie.

    S5 heeft NFC

  10. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik zou een Sony Z Z1 Z2 nemen Erg stevig en geen zware skin zoals Smasung’s touch wizz dus dan zou ik de G3 nemen als je geen Sony wil hebben

  11. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Wel irritant dat de knoppen aan de achterkant zitten. Maakt het voor mij een stuk lelijker en onhandiger.

    Ook is het scherm beter dan de G3 (Qua Helderheid en kleurcontrasten).

  12. 389 XP
    Suugie's avatar

    Ik heb door de jaren heen een afkeer tegen samsung gekregen, mooie specs maar touchwizz zorgt er voor dat je nooit de max kan benutten, verder heb ik nog nooit een samsung gehad die daadwerkelijk 2 jaar mee ging.

    Ik zit nu met een Sony xperia z1, wilde een high end telefoon die niet snel kapot ging, deze kan iig nie kapot door water dus das weer een pluspunt