Forum

Topic: HDMI port kapot, wat nu ?

Anoniem's avatar

Jow guys,

Mijn HDMI port doet het niet meer. Ik krijg geen beeld als ik mijn PS3 aanzet. Heb mijn HDMI kabel al met mijn laptop gebruikt en daar werkt hij wel naar behoren. Dus ik ga ervan uit dat het aan de HDMI port ligt van mijn PS3 … Weet iemand wat ik nu kan doen ? Beter nieuwe kopen en deze nog verkopen voor een klein prijsje.

Jullie tips zijn welkom!

Mvg,
Shmet

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Mmhh.. is je tv/monitor/beamer 1080p?
    Het kan ook zijn dat je ps3 1080p resolutie levert terwijl die maar 720p aankan?

  2. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Mmhh.. is je tv/monitor/beamer 1080p?
    Het kan ook zijn dat je ps3 1080p resolutie levert terwijl die maar 720p aankan?

    HD Ready. 1080p denk ik. Maar daar ligt het probleem niet denk ik. Want hij deed het constant vroeger en heb er niets aan verandert en opeens geen beeld meer …

  3. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    component kabels gebruiken heb ik ook voor hd pvr super beeld nog 🙂

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Component = 1080i beeld.
    Oké, ik weet het niet jongen, succes.. Misschien vuil? xD Denk het ook niet :p

  5. 1748 XP
    Shmet's avatar

    component kabels gebruiken heb ik ook voor hd pvr super beeld nog 🙂

    isdat dit ? http://3ukonlinegames.com/jailbreak-3.50/wp-content/uploads/2011/07/wpid-41biWiC4PL.jpg

  6. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    ja dat zijn ze beeld is dan nog steeds heel scherp

    http://www.bol.com/nl/p/games/component-hd-kabel-ps3/1004004010915698/index.html
    PS3-onderdelenkabel voor eerste klas beeld en geluid
    ondersteuning van HD-resoluties tot 1080p (afhankelijk van de tv)
    2,2m lange, versterkte kabel met magnetische afscherming tegen storingen

    14 euro is het proberen waard toch?

    isdat dit ? http://3ukonlinegames.com/jailbreak-3.50/wp-content/uploads/2011/07/wpid-41biWiC4PL.jpg

  7. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik had / heb zelfde probleem, heb je een Fat PS3? Ik wel en ik krijg af en toe ook geen beeld op mijn HD ready TV.. Als ik dat heb haal ik altijd ff alle kabels los en blaas ik ff al het stof weg. Daarna pak ik de HDMI kabel en die trek ik even uit zodat er geen knik in zit zeg maar. Dan sluit ik alles weer aan en doe ik de PS3 aan en houd ik de aan/standby knop 7 seconden ingedrukt tot dat de PS3 piept. (dus: Aan (piep), dan 7 Sec indrukken (piep)) Dan ff “instructies” volgen op scherm en klaar 🙂

  8. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik had / heb zelfde probleem, heb je een Fat PS3? Ik wel en ik krijg af en toe ook geen beeld op mijn HD ready TV.. Als ik dat heb haal ik altijd ff alle kabels los en blaas ik ff al het stof weg. Daarna pak ik de HDMI kabel en die trek ik even uit zodat er geen knik in zit zeg maar. Dan sluit ik alles weer aan en doe ik de PS3 aan en houd ik de aan/standby knop 7 seconden ingedrukt tot dat de PS3 piept. (dus: Aan (piep), dan 7 Sec indrukken (piep)) Dan ff “instructies” volgen op scherm en klaar 🙂

    Goede Patty!!
    Helemaal niet aangedacht om dat te zeggen! 😀

  9. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Of je koopt een nieuwe bij de action voor 3 euro xD

  10. 1374 XP
    rva_96's avatar

    bel sony klantenservice 😛 gratis lijn xd

  11. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Zijn dat wel goeie kabels dan? –^ Die action kabels 😛

    Nieuwe tv kopen :O

  12. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Zijn dat wel goeie kabels dan? –^ Die action kabels 😛

    Ik heb die kabel al 1 jaar ofso en geen een keer kapot gegaan of los gegaan.

  13. 36 XP
    explode_tearzX's avatar

    Als je een korte kabel nodig hebt kun je hem gewoon van de action gebruiken, maar als je over de 2 meter gaat gaat hij storing geven 😉