Forum

Topic: Dazzle DVC 101 foutmelding? :S

Anoniem's avatar

Heey, ik heb via bol.com een Dazzle Dvc101 Dvd Recorder gekocht. De Dazzle wilde ik gebruiken om gameplay op te nemen, ik heb de kabels maar je moet eerst een programma installeren wat erbij zit, met de cd moet je Pinnacle Studio installeren. Dit lukt bij mij niet. Ik krijg iedere keer een foutmelding dat een bestand corrupt is :annoyed_h4h:

Op de verpakking staat dat het ook voor Windows 7 geschikt is en op de cd niet, en ik heb Windows 7? Heb ik nu al mijn geld verspilt of kan ik dit probleem oplossen?

Alvast bedankt 😀

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Probeer een ander programma. Google even op Video Capture Software! 😉

  2. 3 XP
    Drubzy's avatar

    Probeer een ander programma. Google even op Video Capture Software! 😉

    Weggegooid geld dus? :S

  3. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Heey, ik heb via bol.com een Dazzle Dvc101 Dvd Recorder gekocht. De Dazzle wilde ik gebruiken om gameplay op te nemen, ik heb de kabels maar je moet eerst een programma installeren wat erbij zit, met de cd moet je Pinnacle Studio installeren. Dit lukt bij mij niet. Ik krijg iedere keer een foutmelding dat een bestand corrupt is :annoyed_h4h:

    Op de verpakking staat dat het ook voor Windows 7 geschikt is en op de cd niet, en ik heb Windows 7? Heb ik nu al mijn geld verspilt of kan ik dit probleem oplossen?

    Alvast bedankt 😀

    Heb dvc 100 je kunt dvc 101 windows 7 drivers gratis op hun site downloaden en hun software ook

  4. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Heey, ik heb via bol.com een Dazzle Dvc101 Dvd Recorder gekocht. De Dazzle wilde ik gebruiken om gameplay op te nemen, ik heb de kabels maar je moet eerst een programma installeren wat erbij zit, met de cd moet je Pinnacle Studio installeren. Dit lukt bij mij niet. Ik krijg iedere keer een foutmelding dat een bestand corrupt is :annoyed_h4h:

    Op de verpakking staat dat het ook voor Windows 7 geschikt is en op de cd niet, en ik heb Windows 7? Heb ik nu al mijn geld verspilt of kan ik dit probleem oplossen?

    Alvast bedankt 😀

    zowiezo zal je wel garantie hebben, neem eerst even contact op met bol.com. Is de CD niet beschadigd? doen andere CD’s het wel in dezelfde drive als waar je dat pinnacle cdtje indoet?

    hier heb ik ook nog wat gevonden, is dat misschien iets wat helpt?

    Anders misschien nog deze link?

  5. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    zowiezo zal je wel garantie hebben, neem eerst even contact op met bol.com. Is de CD niet beschadigd? doen andere CD’s het wel in dezelfde drive als waar je dat pinnacle cdtje indoet?

    hier heb ik ook nog wat gevonden, is dat misschien iets wat helpt?

    Anders misschien nog deze link?

    Cd werkt niet op w7 je moey het via hun site downloaden

  6. 3 XP
    Drubzy's avatar

    Heb dvc 100 je kunt dvc 101 windows 7 drivers gratis op hun site downloaden en hun software ook

    Zal het gelijk proberen
    Hou je op de hoogte

    Heb dvc 100 je kunt dvc 101 windows 7 drivers gratis op hun site downloaden en hun software ook

    Ik heb de driver geinstalleerd en de cd met de Instant DVD Recorder met succes geinstalleerd. Gelijk geregistreerd.
    Waarschijnlijk doet de Dazzle het nu gewoon, ik moet alleen nog wachten op 3 splitters 🙂

    Bedankt 😀

  7. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Zal het gelijk proberen
    Hou je op de hoogte

    Ik heb de driver geinstalleerd en de cd met de Instant DVD Recorder met succes geinstalleerd. Gelijk geregistreerd.
    Waarschijnlijk doet de Dazzle het nu gewoon, ik moet alleen nog wachten op 3 splitters 🙂

    Bedankt 😀

    Geen probleem jongen, blij dat ik kon helpen.